11 Ocak 2013 Cuma

Yavru Sena

Kuzum bir tatli bir tatli, buyuyor , bicir bicir konusuyorcok dikkatli ve akilli
oyle sessiz durduguna bakmayin siz herseyi gozlemliyor ve duyuyor ve hic beklemediginiz bir anda yorumunu yapiyor, sizi sasirtiyor
Gecen telefonum caldi ben daha alamadan o kostu aldi telefonumu ve acti bir guzel sonrada speaker kismina basti ve konusmaya basladi
Gormus benden demekki unutmamis
Gecen carsamba gunu sinifi ile hayvanat bahcesine gitti, annemi de gonderdim, eglenmis cok tatli, Akram diye bir cocuk var hep ondan bahsediyor, Akram yolda uyudu dedi, hosuna gitmemis, sonra sirtini o uyurken ona dayamis ayaklarinida koltugun kenarina atmis keyifli keyifli yolculuguna devam etmis, sonra okula varinca wake up Akram diye uyandirmaya calisiyormus, bicir bicir rahat bir cocukmus, onu okulda iken izlemeyi oyle cok isterimki ogretmeni cok rahat cok konuskan oldugunu soyluyor umarim dogruyu soyluyordur. Cunku Sena bazen cok utangac bazen rahat bir cocuk anlayamadim,

Kizim artik yeni aktivitelere hazir galiba
Onu kayaga goturmek, roller skate ve buz pateni yaptirmak istiyorum, umarim sever ve yapabilir bir tarafini kirmadan

Su ana kadar denedikleri
bowling
sinema
scooter
bisiklet
ucurtma ucurtmak
ilk kez tenis oynamayi denedi, cocuklar icin olan gibi yada baska bir ismi var ama ben bilmiyorum, buyuk cok ziplayan bir top ve bir raketle kucuk bir tenis kortu gibi birsey var orda oynadi
deveye bindi
ata bindi


Sinemaya gitmeyi cok seviyor , gecenlerde Reef 2'ye gittik onunla, popcorn'u bacaklarin arasina alip keyifle izliyor, big PV diyor sinemaya

Anneannesi burda cok mutlu ama Mesi'yi ozluyor
Kitap okumami,  kitaplari seviyor
Abra Cadabra oynamayi cok seviyor
Okulu da seviyor bence her nekadar hic birzaman seviyorum ozluyorum demesede
Hayvanat bahcesine gittiklerinde 3 tane sushi yemis, galiba oda benim gibi  ve babasi gibi sushiyi cok sevecek. Ona evde yapalim mi dedim evet dedi, peki ama Mesi'yi bekliyelim dedim oda niye sen yapmasini bilmiyor musun diye sordu:-)
Artik ellerimle sushi yapmanin zamani geldi de geciyor eskiden cok yapardim
Cikolata ve Nutellaya bayiliyor
yemekle arasi cok iyi degil zorla morla yiyor iste
peynir sut yogurt ve blueberry'yi cok seviyor, meyveli yogurt cok seviyor yogurda meyveleri atiyorum hele bluberry ise bayiliyor
Kopek istiyor cok
keske alabilsek...
Gecen Fay'de cok eglendi yesillikler icinde, guzel gol kenarinda bisiklete bindi, scooter'a bindi, salincaga bindi, trampoline de zip zip zipladi
parkta oynadi ve kopekle oynadi onu yuruyuse cikardi cok tatliydi birlikte yururken

12 Ocak 2012 ucurtma ucurduk, tepeden asagi yuvarlandik onunla, sonra bir sey oldu Deniz bestos da gelsin dedi, benim bestos dedigimi anlamadigimi anladi anne bestos Deniz diye israrla ikinci kez soyledi, cok tatliydi, babasinin bestos dedigini duymus algilamis ama hic bir sey soylemiyor sonra hic beklemedigin bir yerde soyluyor, cok akilli geliyor cok zeki diyorum acaba tum anneler boyle ota boka bakip cocuklarinin bir Einstain mi oldugunu saniyor? Kimbilir
Valla gerci Emel'in kizini gordukten sonra cocugumu e Einstain da degil canim siradan bir cocuk iste diye dusunurken buluyorum ki bu hic iyi bir sey degil, Nilgun sakin karsilastirma cocugunu baskalari ile diyorum ve zaten basarili olamazsa da bu benim sucum olacak ben ona inaniyorum.
Birde bazen gen, sans, kader, kismet bu isler yapacak bir sey yok
Saglikli ve mutlu olsun mucizeler yaratmasina gerek yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder