18 Ocak 2013 Cuma

Yeni yil 2013 hosgeldin, neler getirceksin bakalim bana?

Galiba 4 yildir ayni gelenegi uyguluyoruz yeni yil gecesi
Rotanda'dan lezzetli mi lezzetli hindi ismarliyor ve arkadaslarimizi davet ediyoruz
Ilk sene Alp, annesi, Zeki, annem ve biz( biz derken G, mesi, Sena ve ben) vardik. Ilk deneyimimizdi ve hindi yaninda bir suru yiyecek seyler hazirlamistik, annemle Bengu teyze abartmislardi ve hindiye sira gelene kadar tikanip doymustu herkes.
Ikinci yil Sami, kardesi ve baska kim vardi hatirlayamadim birileri vardi galiba-bunu hatirlamam lazim-
Bir yil Giyas annesi, Khaled ve oglu vardi o en berbat yilbasi gecesiydi, Nesli ile Deniz iki dakika ugramasa hic bir ozelligi olmayan bir geceydi tek guzel yani hindinin tadina vara vara yemem olmustu.
2012'ye Sevhan, Fadi, Shrene, Sami, Deniz, Nil, annem ve Berkin ile girdik. idare ederdi ama 12'de EP deki havai fisekleri izleyelim diye son dakika evden cikinca (bu genious fikir G'den cikmisti ve sinir olmustum herseyi mahvetti sersem) ve yetisemeden yolda gecirince EP'ye gidip biz mal mal eve geri donunce misafirlerimiz de bir daha eve donmek istemeyince hakli olarak, -ordaki bir partiye crush etmisler arkasindan da Deniz'in evine gitmisler- ben sinir oldum G ile de kavga ettik, dedim bir daha yok ama bu sene yine oldu neyseki bu sene iyi gecti. Bosu bosuna ciktik evden, oraya gidip salak gibi geri donduk Sena'yi da aldik nereye gitcez gece 12 'de onunla...
2013'e girerken bu sefer hindi disinda hic birsey pisirmedik, side dish ve hindi'nin tadina vardik, tika basa dolmadik, Lemis, Burak, Duygu, Ozan, Sami, Stephan vardi annem de yine gelenegi bozmadi bizdeydi iki sene once haric. Steal gift oyunu eglenceli gecti. Ben ozendim masami guzel dekore etmeye calistim, bazi eksikliklerim varmis gec farkettim, ama yinede iyi bir sofra hazirladim kendi capimda valla bundan sonra umarim daha ozenli olurum herseyde ev ile alakali. Yilbasi agacimizi da suslerken cok daha ozendim.
Kaan, Bora Sena iyi oynadilar, eglenceli gecti, yine evdeydik, hatta camdan uzaktan da olsa havai fisek gosterisi seyrettik, televizyondan Burj Khalifa havai fisek gosterilerini izledik, misafirlerimiz bir de gitmisti artik, 2013'un ilk saatleri boyle gecti sonra G'ye sinir oldum niye opmedin bile beni 12 de dedim ben bu islerde iyi degilim dedi sonra affettirdi kendini neyseki...
AD'de ilk yilbasi gecesini nasil gecirdik hatirlayamadim, galiba G babasi vardi, no wonder why I can't remember hafizamdan silinsin istedim herhalde,  ikincisini yine Alp ve annesi ile Dubai'ye gidip gecirmek istedik, gitmez olaydik, yollarda surunduk, saat 12 oldu biz hala yiyecek yer bulamamistik, her yer ya dolu ya pahali ya guzel degildi, biz cimriler ve son dakika plancilar salak gibi ortada kaldi, KFC'de mi ne yemistik artik acliktan bir mall'a atlayip, berbatti tek kelimeyle, o geceden sonra bir daha ev partisi haric asla disari cikmam dedim kendime ve oylede oldu

New Year's Resolutions:

Gecen sene 12 yeni sey deneme hedefim vardi 2012'de neyseki oldu ama bu sene icin hic bir sey planlamadim, derdim asmis zaten basimdan, aslinda bu yil ne yapmayi gercekten istedigime karar vermek istiyorum, ne istedigine karar vermis bu yolda emin adimlarla ilerleyen azimli ve calismasinin sonucunu elde etmis basarili biri olmak istiyorum.

Yoga, plates ve fotografcilik sertifikalarimi almak istiyorum ama once istedigim seyin bu oldugundan emin olmam gerekiyor
isimden kurtulmak en buyuk hedefim
zayiflamak
ve istanbulda guzel bir ev almak
Hyrda'dan kurtulmak
ve tattoo yaptirmak
galiba hedeflerim cok buyuk oldugundan onlari hedef olarak gostermek istemiyorum
cunku bunlar yillardir yapmak isteyip yapamadigim seyler ve bir yenilgiyle gecen yil daha gecirmek istemiyorum
Bakalim neler yapabilecegim neleri yapamiyacagim ama gercekten basarisiz gecen, radikal iyi bir degisim olmadan hayatimdan, gecirmek istemiyorum bir yil daha
2013 benim icin change of year olsun ama guzel degisimlerin oldugu bir yil, buyuk radikal degisikliklerin...
Tabi en buyuk dilegim mutlu, saglikli ve huzurlu bir ailemin olmasi
Amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder