22 Ocak 2013 Salı

Salsa Squash & Lindy Hop!

Once sunu facebook statume koydum
2012 was all about trying & doing new things, 2013 started the opposite, rekindling my old passions... salsa & squash
sonrada Baris ile chatestik ve arkasindan sunu yazdim

and now having talked to my friend Barisco I am not happy about it anymore! Lindy Hop!!!?? who would even think of it? Istanbul... land of opportunities, Abu Dhabi... land of desert

Iki dakikada moralimi cokerti ya, efendim swing'e baslamis
Zaten tangoya baslayarak yillar once kendini asmis beni sasirtmisti, simdi swing ile cigrindan cikti olay
kendimi cok kotu hissettim cunku ismini bile bilmedigim bir dansa baslamis
Abu Dhabi de salsa bile yeni yeni canlanmis yani 1o yil onceki Istanbul seviyesine gelememis bile tango ogrenmeye devam etmek istedim mumkunu yok AD 'de hala hoca yok Dubadekilerde siradan
sonra dedimki ben yoksa istanbulda yasamayarak ve abu dhabi de yasayarak cok sey mi kaciriyoum?
valla kaciriyorum hem ben hem kizim
benim kesinlikle bir ayagimin istanbul'da olmasi gerek yok
buna bir kez daha karar vermis bulunuyorum
allahim ya su hayalimdeki evi karsima cikarda kizimla kisa SIK kacamaklarimizi yapalim 
eksik kalmayalim hic birseyden ne guzel olur ya n'olur ya!

Valla guvenli konforlu diye kendimizi mi kandiriyoruz burda ya
Gitti isinden ayrildi kendi isini kurdu , Istanbul da yasamaktan memnun musun diye soruncada
çok koşuşturuyorum bee ama
damarlarında geziniyor adrenalin
onu da hissediyorsun
benim hoşuma gidiyor
galiba icten icten Istanbul'da yasayamiyorum bari yasayan herkes mutsuz olsun sikayet etsini bekledim, bana yar olmadi kimseye olmasin mantigiyla
biliyorum cok kotu kalplice ve tabiiki insanlar aci eziyet cekmesin de benim de bir seyler kacirdigim gercegi suratima tokat gibi carpmasin yani, bana da yazik degil mi!!
Ayse Arman memnun gozukuyor Istanbul'a donmekten, birde Ege'ye soralim, onun ne dusundugunu cok merak ediyorum, biraz daha yerlessin soracagim zaten acik acik
Lindy Hop hakkind ogrendiklerim Baris'dan:
swing ana başlık
altında east coast
west coast
buggie woogie
rock'n roll
Lindy hop var

http://www.youtube.com/watch?v=ntSS5pZJgzM&playnext=1&list=PL181D32F3F6C0ADB4&feature=results_main
http://www.youtube.com/watch?v=3VZ92G665vc

Birde ben yoga ve plates hocasi olmak istiyorum diyince 

Hahaha ulan şimdi başlasan herhangi bir tanesine öğrenip hoca olman en az 5 yıl sürer dedi hakli ama ben de zaten kendime 3 yil vermistim, mistim diyeyim cunku su an neyi istedigimi hic mi hic bilemiyorum
Squash oynamaya basladim Aysun ile keyifli ama cok top ve raket yiyorum, sakatlanmadan oynasak iyiydi de... hirsli o guzel ama bazen hirsindan raketi ve topu nereye firlattigini gormuyor:-) hertarafim morardi
birde henuz benimle ayni seviyede degil ama she is catching up, ben de zaten ona yatirim yapiyorum potansiyel gormesem hayatta vaktimi harcamam
Amy ile olan oyunlarimiz gibi keyifli olsa, onunla seviyemiz ayniydi ve acayip cekismeli gecerdi, bir o bir ben yenerdim ucu ucuna her mac cok superdi gercekten
Bu arada yenilince hosuna gitmiyor tabii ben de bazen izin veriyorum biraz sayi almasina cunku izin vermezsem morali cokuyor ustune hem beni sakatliycak hem de kendini sakatliyacak diye korkuyorum.
Neyse umarim numaradan sayi almasina izin vermekten kisa zamanda kurtulurum iyice ogrenir de
Valla cok sevindim onunla oynayabilmeyi evlerimiz yakin bedeva kort
isteyip arayip bulamadigim bir seydi yillarca!
Yarin yani aslinda bugun ilk coaching session'a basliyorum yani Lemis'den sonra ama aradigim sey bu mu emin degilim benim daha hard core bir seye ihtiyacim var kesmezze arayislara devam
Coaching sanki bana biraz daha simarik insanlara goreymis gibi geliyor
Lemis okuyorsan kizacaksin ama ikna et beni ve degistir bu imaji
Sanki gercekten derdi olan degilde kendine dertsiz basina dert yaratan insanlar icin yada saglam ve azmi olan insanlar icin gibi yani ben kendimi koyvermisim coach ile toplanacak bir sey oldugunu sanmiyorum
neyse bu konuyu biraz Lemis ile tartismak lazim
tam olarak su an uykusuzluktan bel ve boyun agrisindan anlatamadim ne demek istedigimi
sonra yazarim
ha unutmsadan G bana bu kadin (coach) kim ben onu taniyorum Suriyede ayni havuza giderdik demez mi ulan dedim dunya ne kucuk neyse kiza sordum yok dedi isim benzerligiymis

Ben dogurdugumda G foto cekmis ben ve Sena ile ve tum ailesine gondermis, ancak farketmemis ki ben emzirirken cekilmis ve gogsum de ortada, nasil farketmez demeyin benim kocam etmez, allahim ne utanmistim, herkese ama herkese gondermis, milletin ruyasina filan bile girmis olabilirim kabus olarak kahverengi kocaman bir meme...neyse
simdi bu kizi tanisaydi tabii bu bazi akrabalarinin da bu kizi tanidigi anlamina gelirki, dedim kendi kendime birde tum icimdekileri bilmedikleri kalmamisti tum sirlar falan , icini disini iyi biliriz biz Nilly'in deseler yeridir yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder