15 Ocak 2013 Salı

Boost up Energy...Salsa


Dun (14/01/2013) L ve E ile salsa’ya gittik Cinenbarda uzun bir aradan sonra
Intermediate kursuna katildim sonra beginner kursuna katilmadim biraz jazz bara gittim iyiki gitmisim S’yi gordum ozlemisim keratayi onunla dans etmeyi seviyorum
Hadi gel dans edelim dedim
Sonra kurs bitince allahim hic durmadim nerdeyse, erkekler gelip gelip kaldirdi dansa beni L'yi E'yi hic oturmadik, London gunlerimde gibi hissettim, ordada salona girer girmez biri elinden tutar ve piste ceker seni, biri birakir digeri gelir, yoruldum n'olur dinleneyim dersin dinlemezler. Tabii London ortami ile burasi arasinda hala cok ucurum var ama 7 sene oncesine gore cok gelisme var. 
Misirli bir cocukla ve S ile dans etmekten cok keyif aldim
Nasil hosuma gitti ...nasil da uzak kalmisim dansa... benim tutkuma
Ben dans etmeyi cok seviyorum, dun resmen yuzume gulucukler geldi benim sevdigim sey bu
Danssiz kuruyormusum
Cikmak istemedim hic ama 12 de muzik degisince mecbur ciktik zaten ayaklarim mahvolmustu, iyice agridi ve nerdeyse yuruyemez hale geldim,  10 yillik hic giyilmemis dans ayakkabiyi giyince yine iyi dayandim
Terledim ve heryerim calisti
Kesinlikle ders alip ilerletmek istiyorum
Hoca ariyorum bakalim
G dediki erkeklerin cok elini tutma yavrum ya , el tutmak cok masum kaldi o ayri konu tabii...
Keske sen de yetenek olsa ve devam etmek ilerletmek istesen ki biliyorum sen de cok seviyorsun ama bircok konuda oldugu gibi bu konuda da vazgecmeyi tercih ediyorsun
Simdi size birazda salsa'nin zorluklarindan bahsedeyim
Bu is zahmet isidir hele henuz yeni ogreniyorsaniz isiniz daha da zordur
prensini  bulmak icin bir cok kurbaga opme durumu burda da gecerlidir. Ogrenene kadar bir suru berbat dans eden ter kokan elleri terleyen ustune ustelik cirkin olup size asilan erkeklerle mucadele etmek zorundasinizdir
sizden kisa olan erkeklerle dans etmek yada cok uzunlarla da tam iskencedir...Salsa camiasinin yazili olmayan kurallari vardir
Biri sizi dansa kaldirinca kalkmak zorundasinizdir, pek secisi olamazsiniz, ayiptir ve oraya gelen herkesin salsa ve dans tutkusu ile geldiklerini varsaymak zorundasinizdir
Ikincisi eger ogrenmeye calisiyorsaniz ve cok iyi dans edemiyorsaniz iyi dans eden erkekler sizlerle vakit harcamak istemez, aksine onlarla dans etmeyi size yapilmis bir lutuf gibi gorurler
Ucuncu ve buyuk neden de zaten bir kiza dusen erkek sayisi 6 da 1 dir yani sikiysa reddet digerlerini, tum gece boyunca bir iki kisiyle anca dans edebilirsin
Sorunlardan biri de mutlaka salsaya kiz bulmak icin gelen tipler vardir ve her kiza asilip sansini denemek isteyenler olur
Onlari rencide etmeden puskurtmeniz gerekir,
Bu da benim gibi politically correct olmayan biri icin cok zordur
Diger zorluklardan biride terlersiniz ve ter kokmak istemezsiniz onun icin caba harcamak gerekir
ne giycegini iyi secmeniz gerek, ayakkabi falan onemli ayrintidir burada
Birde -ki bu bu ulkede Arap cevresinde cok- iyi dans ettigini sanan embesiller yok mu bir ukalalar bir brunlarindan kil aldirmazlar kendini dev aynasinda gorurler halbuki bes para etmez ama gel gorki azinlik erkek sayisi icinde kendini bulunmaz hint kumasi sanir
Dun aksam da vardi o tiplerden bolca
Bazilarida kotu dans eder ama asil kotu dans edenin sen oldugu sanir ve imada bulunurlar
Dans etmeye gidince cuzdan ve manto tasimak iskencedir, cunku tum gece yaninda olamazsin biri aldi mi caldi mi diye stres yaparsin o yuzden surekli cepleri olan kiyafetler giymeye mecbur kalirsin ama oda hep mumkun olmaz, dun ben araba kullanmanin faydasi olarak ve AD'de yasamanin verdigi nispeten guven duygusuyla yanima para, cep ve anahtar aldim, kot pantalonum ile rahat rahat cantami biri alir mi endisesi yasamadan dans ettim, diger esyalarimi arabada biraktim.
Ya iste boyle sevgili seyircilar salsa yapmak o kadar da kolay degildir
Benim ama bir suru kurbaga opecek durumum yok artik, ozel ders alayim istiyorum bakalim
Hala dans edebiliyorum ama ayni move yapmaktan bikmisim, yeni moves arayisindayim
Biraz video izlemem lazim, bakalim baska ne maceralar bekliyor bizi

10-subat-2013
Bugun Brando geldi ilk dersimi aldim valla bilmedigim bir sey ogrenmedim henuz, amac G' nin de orenmesi ve kari koca olarak birseyler yapamiz ama ben vazgectim ya ondan, ben tek basima devam etmem lazim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder