18 Ocak 2013 Cuma

Sena nasil konusuyor?

Bazen gercekten endiseleniyorum
Yani hala hic bir dili dogrudurust konusamiyor ama suclu o degil onu cok iyi biliyorum
4 yasini doldurdu ve hala konustugu zaman anlamiyorum cogu zaman, bazen cok hizli konusuyor yada konusmak istiyor ama kendisi de soyleyemediginin farkinda olunza zit diye geciyor herseyi, ibidi dubudu birseyler soyleyip onu anlamamizi bekliyor body language ile, anliyoruz ama sozle ifade etmesini istiyorum.
Sikayet edip bir sey yapmamak ta ayri konu tabii, ben de bazen ingilizce konusuyorum cunku Turkce anlamiyor yada bari ingilizcesini konusurken ne diyecegini bilsin diye yardim etmek amacli ingilizce cok sey kaciriyorum agzimdan, en buyuk hatalardan biri bu galiba
Dans etmeyi cok seviyor ama dans anlayisi sofa ustunde zip zip ziplamak, birde utangac cogu zaman, hem dans etmek istiyor herkesin ortasinda hem de utaniyor ve edemiyor
Konustugu zaman cok seker ve soyledikleri bazen cok komik oluyor
G ASC'e yazdirmaya calisiyor, 31 aralikda on assessment var,  ama ben bir yil daha ayni yerde kalmasini istiyorum, zaten ASC'e giderse nerdeyse 7 yasinda basliyacak birinci yilina onada sinir oluyorum en yaslisi olacak sinifin
beni dinlemeyen anlamayan ne yaptigini bilmeyen bir kocam var cok cakisiyoruz yetistirirken Sena'yi ne yapcam bilmiyorum
Sena'ya guvenli konforlu bir hayat sagliyoruz ancak, ne kadar cok eglenceli ve ne kadar cok firsat veriyoruz ve ne kadar sosyal kendine guvenli bir cocuk yetistiriyourz acikcasi ciddi endiselerim var bu konuda. Bu konular G'in eksik oldugu yerler ve ben cabuk vazgeciyorum galiba
Su parentology kursuna gitsem iyi olacak. bugun mesat attim bakalim ne zaman acacaklar yeni kursu...

19 Ocak 2013
Sena'm I mean terimini ogrenmis I mean I mean diye konusuyor cok tatli
bugun iki kere agaca tosladi, sapsal ya
ilkinde alnini acitti, ikincisinde elini ve parmagini
aci aci agladi askim ya
hic birsey yemiyor ekmek, makarna disinda bu aralar ve bu konuda fail ettim benim sucum, insan bir iki yemek tarifi alir yapar cocugu icin di mi yok mutfaga girmek bile istemiyorum
niye boyleyim ben ya niye onceliklerimi siraya sokamiyorum sacma sapan seyler icin zaman ayirip onemli seyler icin hic bir sey yapmiyorum?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder