6 Aralık 2012 Perşembe

Sena ve Ms Leslie

Bugun okulda bir gosteri vardi cocuklar hazirlanmis ve ben tabii yine bilmiyordum, ustelik uniforma giymelerine gerek yokmus, Thanksgiving'de Sena'yi okula goturdugum de bize saskinlikla bakan security'in gozunun onunde arabayi parkederken arka arkaya, arkada park halinde duran arabaya carptim, Allahtan yavas vurdum, kactim valla, security'de zaten gec gec dedi bende ondan guc alarak uzaklastim olay mahallinden...
Sonra guya dans gosterisi vardi Senam basladi ne guzel hareketleri yapiyordu bir kac arkadasi yapmayinca oda hoduk hoduk kaldi kal geldi durdu bir sey yapmadi olsun yinede cok sevimliydi, cok az da olsa dans etti, oyle tatli yapiyorki hareketleri, yiyesim geliyor keske daha devam edebilseydi, sonra oturduk digerlerinin gosterisini izledik, Ozan'i gorduk cok seviyor hello hiiiii diyor her gordugun de oda cok soguk hii diyor bazen ignore ediyor...
Sonra ogretmeni ve diger sinif arkadaslari yere comelip otururken Sena gidip ogretmenin kucagina oturmak istedi, beni birakti bir kac adip atip gitti ogretmenin kucagina oturdu ben de sok gozlerle izledim, cok sevindim, annesini birakip ogretmenine gitti, cok uzun kalmadi gerci 1-2 dakikaya dondu annesine geldi yine, saat 9.10 gibi sinifa gectiler pastasini goturmustum bende dogumgunu icin, bakalim nasil geccek birazdan almaya gitcem onu... evet su an evdeyim, Yalan dunya seyrediyorum, banyo yaptim, gardrobumu duzellttim ohh ne guzel ama Sena'yi aldiktan sonra maalesef ise doncem:-( pufff
neyse buna da sukur buda iyi geldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder