22 Ocak 2013 Salı

I think my stomach says I am hungry

Sena'm acikinca boyle soyluyor, okulda ogrenmis cok tatli soyluyor
Dun bana eye doctor demeye calisiyordu ben bir turlu anlamadim zavalli cocugum parcaladi kendini ama bana aydokoer gibi bir sey geliyor kulagima, geliyor kulagima soyluyor anlamiyorum, uc dort kez soyluyor yine anlamiyorum, bir gece gecti neyseki sabah da soyleyince ve gozunu gosterince sonunda anladim
Cok tatlisin sen ya
aslinda bu aralar fazla yaramazsin simarikligin dibine vurmus durumda, buyunce daha mi kotu olacak, cok simarik olmasin ya ben hic sevmem, yemek yemiyor pizza pasta varsa bir de cikolata
ve tv seyretmeye bayiliyor ama bizim daha cok Mr. G'nin yuzunden
neyse umarim dengeyi saglariz yoksa onu toplamak zor olacak
kitap okumami cok seviyor
bir suru Turkce kitap siparis verdim babam getirmis ama Turkler kitap yazmayi bilmiyor ne korkunc hikayeler, iyi Turkce cocuk kitabi bulmak ne zormus
Daha once otelde kalmayi cok sevdiginden bahsetmismiydim? neyse yine bahsedeyim cok sevdi Atlantis ve EP maceralarini ve surekli otel otel de kalalim diye sayikliyor, bu cuma kalacagiz ama ucuz olsun diyse sectigim oteli begenir mi bilmem gorecegiz
Cok tatli elbow diyor birde, ne alaka mi valla cep telefonuma not etmisim bunlardan bahset diye ama uzerinden biraz gecti bende karisik kurusuk bir yazi cikariyorum ortaya
Bugun okula gitmek istemedi,evde kalip oyuncaklari ile oynuyacakmis, it is my favorite diyor zaten hersey onun favorite 'i bu aralar
Ingilizce yeni kaliplar ogreniyor, simdikisi I mean
Bugun Simya ve Isabel ile gecirdi ogleden sonrasini, hala isabel diyemiyor Idabe diyor cok tatli, cok guzel oynamislar annem soyledi cok eglenmisler
Kizlar daha mi iyi oynuyor acaba onu gozlemledim sanki
Gerci oglanlarla da sorunu yok ama Sena arada he doesn't share his toys diye sikayet de etmiyor degil Justin ve Bora'dan:-)
Sikildim ve anne/anane unuttu soylemlerine bayiliyorum. Hatun gunde iki aktivite yapiyor ustelik anane ve dede yaninda hala biryerlerde surtme derdinde, oha yani sikildim diyor
Ben galiba bir canavar yetistiriyorum!
Mrdif Center da Little Explorer deneyiminden bahsetmek istedim bahsettim mi acaba? Melodie ile beraber gittiler. Hatirlamiyorum, bekledigimden daha kotuydu, benim beklentim kotuydu zira Sena eglendi ama daha fazla eglenecegini tahmin etmistim, onun icin Kidzania'ya gitmek gerekecek galiba...Bir gun kizimi yine goturmek istiyorum, bu sefer daha cok keyif alacaktir, ilk gittiginde sut kardesi ile 2 yasindaydi ki ozaman bile cok eglenmisti.
Bu aralar yine burnu kasiniyor, alerjisi azdi galiba, burun fis fisa basladim, odasi cok soguk ve isiticimiz yok ustune ustunu hic ortmuyor donuyor resmen, biz de ust uste giydiriyoruz ama yinede usuyor, salak ya ustunu niye acar bir insan usuyorsa, yani dokundugumuzda buz gibi oluyor ben yataginda pikesinin altinda bile usuyorum o kadar soguk oluyor, hastalanmasa bari...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder