4 Kasım 2012 Pazar

Sena'nin otel aski

Sena'cim en son bir kez Emirates Palace'da bir kerede Atlantis otelde kaldiktan sonra surekli otelde uyumak isteyen bir cocuk oldu. Oteldeki buyuk TV'ler de, oteli sevmesinde bayagi yardimci oldu.
Hala bile surekli otelde uyuyalim otele gidelim diyip duruyor, dun EP'de uykusu gelmis uyumak istiyorum diyordu ama otelde...

Sena'cim son zamanlarda cok daha iyi konusmaya basladi ama daha cok ingilizce

3 kasim 2012 de tarttim 15 kilo olmus
Boyuna da bakmam lazim

Stepping Stones'u ozluyormus. GEMS'i de seviyor galiba, daha buyuk diyor ama SS'u ozluyor. Kizim bir seyi kaybedince degerini anliyor sanki umarim hep oyle olmaz. Zira okuldayken (SS) hic okulu severek gittigini hissettirmedi bana.
anneannesi, tete Sena'si buyuk dede, kucuk dede, eEkan dayi , Kuzey ve Kuzey mummy onlari untmuyor ve cok ozluyor, gecen Charity'den cikolata isterken kendine istedigi yetmezmis gibi hepsini saymis onlarada istemis.

Dun onunla yatakda uzun uzun konustuk, what makes you happy
What your stomach loves? gibi sorular sordum oda cevapladi
sayiyor rice, cheese, pizza
chicken nugget, ice cream, chocolate milk
kalanini da ben tamamlayayim kuzum
spagetti , hot dog, chips, nugget, water mellon, banana, yogurt, sut

Scooter'a binmek, yuzmek, dans etmek, fun city, sinemaya gitmek, TV seyretmek, oyuncaklarin ile oynamak, parka gitmek, kosmak, kovalamacilik oynamak, saklambac, play dough ile oynamak, bisiklete binmek en sevdikleri.

Insallah ileride baska guzel sana faydali seyleri de ilave edebiliriz kuzucugum, bale, muzik aleti, koro falan gibi.

I think... I am thinking
You see I told you
I miss you too much
I have already

Ayy dun birseyler daha soyleyip yapmisti mutlaka yazmam lazim demistim yine unuttum, hatirlamam lazim...

Buyuk bir heyecanla dogumgununu bekliyor. Once babasinin dogumgunu varmis sonra onunkisi olacakmis, Mesi'nin dogumgunu gecmis ve OMG I forgot to buy hediye Mesi diyor, ona hediye almayi unutmus, komik.  Benim dogumgunum de onunkinden sonra gelecekmis hepsini biliyor yani.

Ona babaya dogumgununde ne alalim dedim, duck, dog and cat dedi yavrum ya, hakikatten de babasini mutlu edecek seyler saydi:-)
Sonra big house dedi, bigger than Bora's house. Cocuk bile farkinda kucuk bir flat ile buyuk bir villa arasindaki farki biliyor ve bir kac kere daha soyledi, big house istiyorum diye, ha ha cok komik ya...

Yazmam gerekenler


yeni patron ve iskenceleri
Kylie Minogue konseri
Meditasyon ve coaching- 04 kasim 2012
fotograf kursu
James Bond movie skyfall
G dogumgunu
Art Abu Dhabi
Dubai aprons and hammers


Dun 3-11-2012 aklima gelen yeni meslek fikrim, yoga ve plates instructor
dun yoga yaparken aklima geldi hocamiz Pam de zannediyorum sonradan olanlar, daha once iki kisi ile daha tanismistim, profesyonel isleri var ve iyi kazaniyorlar ama biri plates digeri de yoga instructer oldu
ben neden olmayayim ki? perfect job
her gittigin yerde yapabilirsin, vudununa iyi bakarsan yaslanana kadar yapabilirsin
flexible calisma saatleri
belki cok kazanamazsin ama ekmegini cikarirsin o kesin
insallah maymun istahimin kurbani olmam ve bu dilegimi hayata gecirebilirim
diger guzel tarafida tabiiki belki bende bu sayede sekle semale girebilirim.

ve daha bir suru sey oluyor ama yazmadigim icin unutuyorum, blog'u onun icin actik yine yazmayip unutuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder