11 Kasım 2012 Pazar

Fotograf Kursu

Allam sonunda yillardir isteyipde nasip kismet olmayan fotograf kursuma katildim cok memnun kaldim
Cok sey ogrendim daha ne cok seyler bilmedigimi gordum
Hafta sonu iki gunluk bir programdi 9-10 Kasim 2012
AD TC Buyukelciligi sponsor oldu mekani onlar sagladi bedevaya bir kurs gorduk, ustelik 10 Kasim'da Ata'mizi anma torenine de katilma sansimiz oldu, cok keyifliydi
Cuma gunu 10-15 arasi yogun bir gun gecirdik, fotografciligin tarihcesinden basladik, fotograf mod'larini ogrendik
Diyafram
Enstantane (shutter speed)
ve ISO' yu ogrendik
Ertesi gun 5.15 te kalktim 6 da Sheikh Zayed Camisini gun dogumu ile birlikte fotograflamak icin yollara dustuk, gicik adamlar fotograf cekemezsiniz diye vizildadilar bayagi ve hizli hizli az cekebildik ama olsun pratik yapma sansimiz oldu
sonra elcilige gecip White Beyaz sth neydi ismi onu ogrendik, Kelvin falan
10 gibi isimiz bitti
Yaklasik 15 kisiydik, ertesi gun Ozan disinda butun erkekler fire verdi, sabah kalkan birtek kadinlardi
Uzun zamandir gunesi dogurmamistim iyi oldu
Buraya bazi fotolari ve ogrendiklerimi koyacagim sonraki unutmayayim diye
Fotograf makinami nasil kullanabilirim onu ogrendim biraz ama daha ogrencek cok seyim var manual'i alip simdi biraz daha bilgili okuyup anlamayi umut ediyorum
Egitmenimizde iyiydi hersey guzeldi yani, hocami Timur Kara idi, Oznur da vardi kursda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder