5 Kasım 2012 Pazartesi

Kylie Minogue Konseri

Yeni bir F1 haftasi daha esti gecti. bu sene benim icin sonuk gecti, sadece tek bir konsere gidebildim.
Eminem konserine gidebilmeyi isterdim ama ugarsmadim da bilet bulmak icin.
Kylie konserine VIP girdim valla cok yakindim hatuna, Denise sagolsun bileti o buldu, konserde Nesli ve Roi'yi de gordum.

Madonna konserinden sonra bayagi sonuk  gecti, cunku sahnesi o kadar iyi degildi. Tamam cilginlar gibi dans etsin demiyorum ama ki SADE de dans etmedi oyle ama onda bir sahne renk ve dizayn uyumu vardi, Kylie'ninke cirkin kostumler ve alakasiz uyumsuz renkler acikcasi cok gozume bakti.

Iste ortaokuldan beri dinledigim biri olunca (son zamanlarda dinlemiyordum) eskilerin nostaljinin hatrina gittik, o kadar zevk almadim ama hatuna saygim sonsuz, 44 yasinda ve hala unlu, benden sadece 7 yas buyuk ama kendimi bildigimden beri unlu ve olmedi, bunun bir duet yaptigi sarisin cocuk vardi neydi ismi, sth Dannovan? mesela o cocuk ortada yok ama bu hala var birde meme kanseri olunca daha da bir empati yaptim, yasina gore gayet iyi gerci yasinda da bir sorun yok bence 40'larina yaklasan biri olarak buyuk laf etmeyeyim...

Fotolar daha sonra...

2 yorum:

  1. jason donovannn ben bayilirdi o duetlereeeeeeee

    YanıtlaSil
  2. aaaa evet jason donovan bir bakayim youtube da hangi sarkilari vardi beraber unuttum

    YanıtlaSil