11 Kasım 2012 Pazar

Art Abu Dhabi

Allam bayildim ya buraya da, iyiki inat ettim ve yorgunluga ragmen (cumadan G dogumgunu partisi vardi gec yattik, sabah 5 te kalktim fotograf kursu, ustune Dubai ve ustune buraya gittik) iyiki gitmisim ve daha once gtmedigime yeterince vakit harcayamadigima cok uzuldum.
Cocuklar icin sahaneydi ama Sena da yorgun oldugu icin hic bir sey yapmak istemedi,
ben hizlica muze gezdim biraz, daha kaldi ama onlar biraz daha acik olacaklarmis onlari sonraya biraktim
Muzik ortam oturulan yerler
Bulgari acilisa Deniz'e davetiye gondermisti ve gitmemistim cok pisman oldum simdi gitmedigimize
Cok sik ve korumali bir VIP bolumu vardi, giremedim.
Seneye kesinlikle kacirmamam lazim

Film Festivali
F1 ve simdi Art AD favorilerim benim bu sehirde

Fotolar daha sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder