21 Kasım 2012 Çarşamba

Sena'm Hasta

Dun gece zaten nane limon gittin yatagina ustelik 10'u gecmisti bile, 11.30 gibide aglayarak kalktin korkunc bir oksuruk ile, kuscaksin sandim ama neyseki kusmadin, sonra uyudun ama tum gece senin arada aglayarak uyanmalarinla ben de uyuyamadim, birde son bir kac gundur farkettigim sey korkunc dis gicirtmasi ama ne gicirtma surekli ve urkutucu yuksek bir sesle yapiyorsun, sinirlerim zipladi resmen, uyuyamadim disini kircaksin ve acaba nedeni ne olabilir diye endiselenmekle gecti tum gecem
Sabah aglayarak kalktin, cisin gelmis burnun tikali, biraz atesin var gibiydi
Simdi Mesi'den pancake istedin ustelik yuz seklinde yaninda nutella ile onu yiyorsun yanimda, elinde Ipad ile.
Doktoru aradim tabiki bir hafta sonraya randevu verdiler!
Baska doktorada gitmek istemiyorum, verecekler ilk is antibiytik, ustelik daha yeni bitirmistin antibiyotigini
Bu ulkede doktor sorununa deli oluyorum. Benim de 3 haftadir sol yan tarafimdaki agri icin gecen cumartesi doktora gittigimde ultrasound icin adam 10 gun sonraya randevu verdi tam bir rezalet gercekten.
Resmen git sonra gel, o arada oldun kaldin umurlarinda degil
Isten bir daha izin almayayim diye salak gibi baska doktorada gitmedim ama netice buyuk ihtimal ayni olacakti, yine bir hafta sonrasina randevu

Bugun play date planlari yapmistik, coaching ustune hobi gecesi ama galiba hepsi yatti...
24 Kasim 2012 neyseki yatmadi coaching disinda, Ozge ve Lemis geldiler play date icin, sonrada ben hobi gecesine gittim, yine gece 1'e kadar oturduk. Guzel bir sayfa yaptim, kuzenler sayfasi...
Sena'm daha iyi, antibiyotiksiz atlatti gibi , Stiles hic bir sey vermemis, isten ne yaptim ettim izin aldim Polonyali doktor nr diyecek diye meraktan atladim gittim oda antibiyotik verdi, Stiles da gidiyormus yakinda ne halt yiycez belli degil valla...

Bugun de benim doktora gittim sol yan taraftaki bobrek oldugundan suphelendigim agri icin, ultrason ve idrar ve kan tahlil sonuclarina gore muscle agrisi dedi baska bir sey yok dedi ama nasil olur ya anlamiyorum, insallah dogrudur ve umarim bu agri bir an once gider cunku rahatsiz ediyor artik kac haftadir.

Sena'm ile dun Melodie'nin dogumgunu partisine gittik Mehtap harika hazirlanmis, yemekler saheneydi, Senam da eglendi, Paperline'a gittim biraz aisveris yaptim ama cok da iyi bir alisveris olmadi veeeee 10 yil sonra cheesecake factory ile bulustum, her bulusma boyle tatli olsa, cok ac egildim ona ragmen iyiydi ama bir dahakine banana cheesecake deniycem, peanut butter chocalate biraz agir geldi...

27-11-2012
Bugun okulda national day vardi, 3 dakika ugradim, Sena Mesi ile oynuyordu parkinda okulun, Sena cok seviyor okulun buyuk parkini ama KG1 lar orda oynamiyormus bende havalar guzelince Mesi ye soyluyorum, taksiyi gonderiyor ve onlar biraz parkta oynayip oyle eve geciyorlar, ben de cikabilirsem lanet isten onlari alabiliyorum, bugun ku gibi...

Sena iyi gibi sanki, bugun burnundan biraz bayagi akinti gelmis, herhalde sonunda Polonyali doktorun soyledigi seyler akip gidiyor neyseki antibiyotige gerek kalmadi, tabii bir sonraki hastalanmaya kadar, bu sene cok hastalaniyor herkes, insallah olmaz birdaha, gecmez kuzuma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder