11 Kasım 2012 Pazar

Mr G dogumgunu

Kocamin dogumgununu bu sefer tamamen onu memnun etmek amacli oyun gecesi ayarladim
oyun kesin oynanacakti ve herkese soyledim ama kimse dinlemedi, dinlemek isteyenlerde kalabalikta kaynadi.
Sinir oldum (nedeni yine G'yi mutlu edememekten kaynaklaniyordu)
ama o kalabalikta bu mumkun degilmis onu gordum
Zavalli G oynayamadi
despotluk yaptim ama baktim birdaha kimse gelmiyecek partilerime vazgectim bende:-)
Ustunede G benimde onunla beraber risk oynamami istiyorduki misafirlerle kim ilgilenecekti bilmem
valla insan parti sahibi olunca -yada ben beceremiyorum- hic eglenemiyor
Kosustur ortaligi topla, herkese ic, ye, ne istersin demekten canim cikti ki son anda karar vermisim zaten alisveris,  davet et insanlari falan bayagi kisa zamanda cok sey halletmek zorunda kaldim,
Galiba bu son partimdi he he
Senama yapcam son kez ve tamam ondan sonra yeter
Bundan sonra partilere davet edilen olmak istiyorum sadece birde kucuk gruplarla insan daha iyi sohbet ediyor ve egleniyor birde yaslandim galiba kalabalikdan insan hic bir sey anlamiyor...
Bu parti iside en iyi tekne arkadasinin teknesidir mantigina geldi...
Partiyi ust katta yaptik daha iyi oldu,  gerci getir gotur tasima isleri biraz can sikiciydi
Misafirlerimiz eglenmis gorunuyordu
yeni tanisanlar falan
Lemis ve Duygu siz bu kisimlari okumayin bu kiz ne diyor diye...
Bu arada Duygu'nun evindeki bulusmalar cok keyifli oluyor valla, Duygu hic stresli gorunmuyor 3 cocuga ragmen ve bizleri cagirmaktan cekinmiyor, gerci evi buyuk ve kalabalik kaldiriyor, hep eglenceli geciyor, dun (16 Kasim 2012) yine onun evindeydik ve cok keyifli gecti.

Mr G'nin gercek dogumgunun de de BBQ Al Qasr restorana gittik, benim dogumgunumde de oraya gitmistik, yemekler sahane manzara super ustunede harika bir esinti vardi, Sena Mesi ve biz gittik, romantik degildi ama G'yi mutlu eden de bu ailecek yemege gitmek, cokkeyif aldi, cok yedik sistik.

Hediye isini halledememistim onuda bugun hallettim, ama aklimdakileri hala alamadim, su an kislik kiyafet sattigi icin heryerde.

Belki haftaya Dubai'den birseyler bulabilirim.


1 yorum:

  1. Niye biz okumayalim yahu, blogunu okuma keyfinden alikoyamazsin beni :p

    YanıtlaSil