17 Kasım 2012 Cumartesi

Daginik kivircik sacli askima

Uyaninca eline pi (kucuk penye battaniye)veya pi'lerini alip daginik kivircik saclari ve uykulu gozleri ile pitir pitir gelmiyor mu yanimiza bayiliyorum o haline, sonra kokluyorum onu hala sicacik... sicak ekmek gibi bir koku hissi uyaniyor mis gibi opuyorum sariliyorum resmen vucudumu mutluluk hormonu sariyor.
Bazen o pi'sini o kadar cok seviyorki opuyor, yataga girerken yaninda o olmadan uyuyamiyor, birde bir suru oyuncagini alip tum yatagi, kedi kopek tedy bear ve bilumum bebek ve ayilariyla dolduruyor onlara sarilip uyuyor, cok tatli gorunuyor.
Sonra sen uyuyunca hepsini alip yerine koyuyorum, tuyleri koklaya koklaya uyumanin iyi fikir oldugunu sanmiyorum.
Okula ve disari cikinca yanina mutlaka ama mutlaka bir oyuncak, esya almayi ihmal etmiyorsun, mutlaka ama, bazen bir kitap bazen bir oyuncak, bazen bir kucuk bebek, bazen bir firildak herhangi bir esya, parca cok komiksin, illa yaninda bir sey goturceksin, bazen abartip, koca timsah sisme bot, bisiklet gibi buyuk parcalar veya birden fazla bir suru sey aliyorsun. Ama ayakkabi giymeyi hic sevmiyorsun, onlari herzaman unutuyorsun.
Sana bagirinca cok bozulup uzuluyorsun ve bana kusuyorsun.
Babana kizinca da bana kiziyorsun, anne sus babama konusma diyorsun ve onu savunuyorsun
Sabahlari seni birakip ise gitmemem icin hala elimi bacagimi tutup engel olmaya calisiyorsun, don't go i miss you too much diyorsun, bazen okuldan seni almaya geldigimde de ayni seyi tekrarliyorsun, bazen agliyorsun bile, seni birakip gitmeyi istemedigimi hissettigin icin olsa gerek zira ben seni 3 aylikken birakip gittim artik alismis olman gerek.

Dogumgununu iple cekiyorsun, birturlu gelmiyor ve pastanin baban icin olmasi bile canini sikiyor
Gerci sonrada once babamin sonra benim sonrada annemin dogumgunu gelecek diye bizim adimiza da heyecan yaptigin olmuyor degil

Babana ne alacaksin dedigimde kedi ve kopek diyecek kadar da yaraticisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder