5 Kasım 2012 Pazartesi

Halloween Party

Valla sonunda ilk kez bir kostum partisine katildim. Turkiye'de iken bizim koyde kostum partisi vardi da biz mi katilmadik hesabi oyle bir sansim olmadi ve katilmadim haliyle. Abu Dhabi'deyken bir cok kez gitme sansim oldu ancak hep simdi ne giycem yaaaa aman bosver diye kacindim hep takii Sevhan Fadi'ye kostum partili dogumgunu partisi yapana kadar. Ailecek gittik, pek bir heveslendim, kostumler Duba'den alindi, Sena ile yola dustuk.
Valla bizim kostumler de iyiydi diger tum konuklarin da. Hepsi Halloween kostumu giymemisti, baska kostumler de vardi, Ege'nin geysa kostumu superdi, Sevhan ile Fadi Cleopatra ve Caesar kostumleri de cok iyidi.
Sonra sessiz sinema oynadik oda keyifliydi.
Boylece 2012 de yeni bir ilke daha imza atmis oldum.
Gerci 5 yil once falan Yonca'nin kostum partisine de gitmistim, tema Arap gibi giyincektik, bir cok gibi cok siradan bir hareket ile abaya giyip gitmistim ve cok sonuk geckisti, onu saymiyoruz o yuzden...
Ondada makyajim iyiydi gerci, local bir kiz isten yapmisti bayagi koyu agir bir makyaj...
Iste bazi resimler:
















1 yorum:

  1. seneye biz de katilalim valla cok keyifli olmus resimler super.

    YanıtlaSil