11 Kasım 2012 Pazar

Aprons & Hammers

Bu restorana bayildim, yemekler o kadar da lezzetli degildi ki karides lobster mussels onion ring cips ile pek ne derler you can't go wrong yine iyiydi ama daha guzel olabilirdi
cheescake ve chocalate fondu muhtesemdi yanliz
Sarap da idare ederdi
gozum su karisik salatada kaldi, her masa siparis ediyordu bizimkiler almadi
birdahkine paella ve o salatayi yemek icin gitmek istiyorum
Guzel tarafi bot'da olmasiydi, guzel eski bir botta yedik, Le Meridien Barasti karsisinda
Bir kez daha Abu Dhabi ve Dubai arasindaki farki gordum anladim
Tipler yemekler mekanlar gercekten cok farkli
G dayisi, Mayssa, ben ve Senam ile ordaydik. Kuzum o kadar yorgunduki uyuya kaldi sonra kucagimda baktiki botta gidecek fazla alan yok, gerci bir talan etti etmedi degil... Asagi yukari iki sefer yaptik biraz kalamar yedi maalesef karides yemedi galiba sosundan, az yedigi icin memnun kalmadim ama ailecek iyi bir gun gecirdik, alisveris planim suya dustu yemege gec gidip gec cikinca Dubai mall'da trafigi cekmek istemedim 4'ten sonra. G'in hediyeleri suya dustu ve bugun (11-11-12) dogumgununde hediyesiz kaldi:-(
Birkez daha G'in dayisinin yemek konusunda iyi secimler yaptigin sahit oldum, eee bosuna 150 kilo degil adam...
Fotolar daha sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder