28 Temmuz 2011 Perşembe

Cizgi Film Kahramanlarina Yavas Bir Giris

Efendim Ayse Arman yazmis bende hazira kondum buraya ileride refer etmek icin yaziyorum, yani ogrenmem gereken oyle cok Disneyland karakteri varki simdiden bir arsiv hazirlamaya karar verdim, tanrim tum bunlari nasil ezberleyecegim ben, ve Sena buyuyene kadar daha kimleri cikacak kim bilir!

Winx perilerinin özellikleri
Her bir peri kendine özgü yeteneklere ve değerlere sahip. Her çocuk kendine benzeyen periyi seviyor. Cesur olmak, kendine ve yeteneklerine inanmak, doğayı korumak, hayvanlara sevgi ve şefkat göstermek, hayallerinden vazgeçmemek, zor durumdaki arkadaşlarına yardım etmek, haksızlığa uğrayanları savunmak, yanlış yaptığı zaman bunu kabul edip düzeltmek Winx Club'ın maceralarında çocuklara verilen mesajlar...
Gelelim perilere:
-  Bloom... Dostluğa ve arkadaşlığa önem veriyor. Haksızlığa uğrayanlara yardım ediyor.
-  Stella... Süslü ve bakımlı. Kendisini çok seviyor. Çevresindekileri neşesiyle mutlu ediyor.
-  Flora... Doğaya saygı gösteriyor, doğayla uyum içinde yaşayan peri.
-  Miusa... Özgür ruh. Müzik hayatının vazgeçilmez parçası. Yeni enstrümanlar öğrenmeye pek meraklı.
-  Tecna... Akıllı ve teknolojiyle çok hayır neşir. Analitik düşünüyor ve sorunların çözümü için mantıklı yöntemler öneriyor.
-  Layla... Sporcu. Hayatında sporun önemli yeri var. Yanlış yaptığında özür dileyecek kadar kendine güvenli.
-  Roxy... Gruba yeni katıldığı için biraz çekingen. Yeteneklerini yeni keşfediyor. Arkadaşları büyük bir zevkle ona destek oluyorlar. Hayvanları çok seviyor, onlarla arasında özel bir bağ var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder