20 Temmuz 2011 Çarşamba

Kizim Kolluklari Ile Yuzebiliyor & Emirates Palace Maceramizin Ilk Gunu

Bugun EP'ye uye olduk, 2 yila yakin bir zamandir uye olmayi bekledik, neyse sonunda oldu bizde gittik ailece yuzduk, Sena bayildi, kumlarda uzandi (kum cok guzel, tertemiz ve incecik harika bir kum) havuzda kolluklari ile yuzdu denize girdi, kumla oynadi, kucuk cocuk havuzuna girdi hatta orada kakasini yapti... rezalet
neye ugradigimi sasirdim hemen onu cikardim ama damage was done
birde su su ustune kalmak icin yilan gibi seyler varya (bir ogrenemedim ismini) ona sarilip derinlerde bile tek basina yuzdu, nasil hosuna gitti tek basina yuzebilmek, onu aliyor cup atliyor denize ve aciliyor hic korkusu yok, sonra ben onu alip kolluklari ile yuzebilecek mi diye baktim yuzuyor ama cok buyuk caba sarfediyor ve panikleriyor yuzdu 10 saniye falan kendi basina ancak kolluklari cok iyi degil onlar yeterince yukarda tutmuyor onu
dunde gidip yenisini almistim ama Turkiyede cocuklarda gordugum o guzel uzun kolluklardan bulamadim
adada yasiyoruz kolluk bile bulamiyoruz
kisaca EP deki ilk gunumuz uye olarak cok guzeldi
Deniz sayesinde daha once cok gitmistik ama artik bizde uyeyiz.
Umarim dibine kadar kullaniriz uyeligimizi, simdi alacagimiz paketi bekliyorum, adamlar cok geciriyorlar ama hediyeleride deger dedirtiyor
havuzu kocaman kumsali denizi kumu lazy river'i su kayaklari servisi gym'i deger yaaaa
umarim guzel bir yil geciririz ve paramizin karsiligini aliriz
Senam oyle mutlu olduki onu sudan cikarmak icin neler cektik ama kuzumu bu kadar mutlu gormek bizide cok mutlu etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder