20 Temmuz 2011 Çarşamba

Emzik & Bezde Son Durumlar

Sena'nin bu dorduncu gecesi bezsiz, saat kac bilmiyorum ama uyusam iyi olur gozlerim yaniyor 12 yi gecti galiba dun gece hic isemedi altina kuzum
Meseret dun yaninda uyudu bu gecede. gecede 3 kere cisini yaptiriyor ve oyle yapmadi altina neyseki, yani cise tutmasak seller goturecek.
Cisi geldiginde kuzum aglayip bizi uyariyor bizde cisini yaptiriyoruz biraz aglayarak tabii.
bugun sanki ilk kez sonunda meme demedi
meme konusunda biraz daha iyi galiba ama dun neredeyse verecektim yine dayanamayip
Dayan kuzum az kaldi
Bugun kakasini iki kere lazimliga bir kerede EP'nin havuzuna yapti!!!
Zaten tatil boyunca her gun aksatmadan denize sicti kizim. Allahtan ustalastik hemen birimiz kova ile sudan kakayi cikarip birimiz kucaklayip tuvalete digeride arkafdaski izleri silmeye kosuyordu, bu konuda Mesi ben ve Giyas iyi bir ekip olduk.

24 Temmuz 2011

Sena 20'sinden beri bir kez isedi altina ancak gunduzleri kakasini kiloduna yapmaya devam ediyor.
Havuzda ve denizde mutlaka kakasini yapiyor.
Geceleri uc dort kez kalkiyorum en az iki kere isiyor mutlaka, bazen istemiyor agliyor zirliyor, cok sinir bozucu
Emzigi tam artik unuttu derken bugun yine kuzum parmaklarini emdi agzina soktu
yavrum hala istiyor unutamadi, ismini pek almiyor agzina ama meme ister misin diyince hi hii diyor.
Bu aralar HI HII ya takti evet yada yes' i unuttu HI HII diyor, birde manyak diyor ve halas susss
diyor ve en komigi why not diyor:)

EP'de cok egleniyor kolluklari ile yuzuyor.

02 Agustos 2011

Ben maalesef geceleri 3-4 kez kalkmaya, Senayi aglatarak isetmeye kalbim gonlum vucudum izin vermedi ve geceleri bez takmaya devam ettim.Yaklasik bir hafta once pes ettim yani, alsinda suz birazda Duygu'nun cunku zaten caymaya cok meyilli iken niye kasiyorsun, cocugu zorlama sanada yazik onada diyince bak Dunya bile hala geceleri takiyor diyince bende o gun vazgectim, Meseret cok bozukdu bu ise ama ne yapayim ya banane.

Emzik hala araniyor, hala isteniyor, hala konusu bahis ediliyor, yazik yavrum benim hala cok zorlaniyor, o yuzden olsa gerek artik gunduzleri uyumayi sevmiyor, zorla uyuyor ve aksamlari uyumak bilmiyor.

Ezan sesinden cok korkuyor ve gece anniii diye bagirip allah allah sus diyor:) cok sevimli coook.

2 yorum:

  1. Hem emzik hem bez.. iki zorlu gorev vallahi bravo.. guzel haberleri bekliyoruz heyecanla..

    YanıtlaSil
  2. valla hala bir sey kesinlemis degil, hala emzik araniyor, uykuya gecilemiyor ve hala bir suru kaza oluyor evde havuzda, yakinda bizi EP'den atarlarsa sasirmam:) Allahim sunlari bir anlatabilsek daha sirada biberon var ufff ya:)

    YanıtlaSil