18 Temmuz 2011 Pazartesi

Kisa Kisa

Bu aralar tembellestim, blogumu ihmal ettim
Sena:
bebek agliyor
anneanne uyuyor
Ataturk
tut
cik
ver
pecete
dondurma
orda
wait
burda
alti
yedi
dort
hadi
soguk (sicagada soguga da soguk diyor)
I love you
yes
halas suusss
tai
why not
HI HI
manyak (mannak diyor cok tatli, anlamini bildiginden emin degilim)
ayak
hatta I love you, you love me sarkisini soyluyor
mine
this
birde abadan diyor ama up la baslayan upstaors yada yukarda anlaminda ortaya karisik bir kelime soyluyor
twinkle twinkle star diyor ve hala en favori sarkisi gunde kac kere bu sarkiyi soyluyoruz hatirlayamiyorum
hayir ve aklima gelmeyen yeni kelimeleri ogrendi
dede jiddo
yok
nerde
go
bunlari zaten soyluyordu, Bodrumda alisti bu yeni kelimelere
ve tabii anlamadigim arapca kelimeleride soyluyor, bildiklerim umi, halas, la,mai,bas,tai,hon, honik, ...

Senam zor anlar geciriyor!!!

bir kere yaklasik 10 gundur memesiz uyumaya calisiyor yavrum ama cok zor agir geciriyor, cok zor atlatiyor, surekli meme emmek istiyor elini batteniyesini ne bulursa agzina emmek istiyor ama ayni sey olmayinca vazgeciyor
uyuyamiyor saatlerce donuyor duruyor ama uyuyamiyor

Ustune Bodrum'dan donduk ve simdi Bodrum'u anneannesini dede jiddosunu ve arkadaslarini deli gibi ozluyor surekli disarida olmayi parki, yuzmeyi!!! oyle uzgunki modu degisti surekli disari cikmak istiyor
aglama krizleri

Ustune  ilk kez iki gun once yani Cumartesi 17 Temmuz 2011 de bezsiz yatirdim ve gece 2 de isettigim icin sabaha kadar hic isemedi ama dun gece isedi ama benim sucum beni uyardi gece 4' te ve ben usendigimden cisini yaptirmadim sonra tekrar agladi ve baktim yatak islanmis

sonrada 4' ten ben ise kadar uyumadi beni uyklusuzluktan delirtti resmen sinir sistemin coktu
ama anlayisli olmaya calisiyorum cunku kuzum stresli zor anlar geciriyor!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder