20 Temmuz 2011 Çarşamba

6. Evlilik Yildonumumuz & Oncekileri

6 miiii ?!!!!
ben 5.yi kutlayacagiz saniyordum resmen parmaklarimi saydim yok valla 6. yila giriyoruz inanilmaz!!!
Giyasima iyi bir hediye almam ve o gunede iyi bir sey planlamam lazim
Daha onceki hediyesiz gecen dogumgunlerini telafi etmem gerekiyor ve bu cok zor
cunku hic bir hediyemi begenmedigi icin su ana kadar aldigim,, ona kizip hic bir sey almamaya karar vermistim sadece bir organizasyon yapiyordum ancak acikcasi gecenseneki hem yildonumumuz hemde dogungunu cok zayif kalmisti kavga etmistik falan fisman
anlayacaginiz kesinlikle bu sene telafi etmem lazim bu durumu
yani bir evlilik yildonumu ve bir dogumgunu partisi organize etmem gerekiyor onun icin
tabii aralikta da kizim icin dogumgunu partisi duzenlemek istiyorum cok daha guzelini
Kafamda iyi seyler varrrda... evin villa olmasi lazim gurultuyu ve kalabaligi kaldirmasi lazim oda yok maalesef...
Zaten kasimda evden cikmamiz gerekecek galiba, 3 ay daha uzattik ama son kacinilmaz
ahhh sehirden uzaklasmamiza gerek kalmayan kaziklanmayacagimiz bir cozum yolu bulabilsek keske tamda EP'ye uye olmusken falan sehir disina hic cikamayacagim zaten kizimda SS de okuyacak isler burda nasil olacak bilemiyorum:(

hediyelrimi tabiki Giyas begenmedi, hemde hic birini, degismeye gitti kimi kimi geri verildi neyseki kendine begenigi bir sey aldi, ha ayni ayakkabidan zaten vardi gitti ikincisini aldi yani benim hediye alma sevincim kursagimda kaldi yine, ahhh G ahhhh

Gumus cerceve aldim kizinin fotosunu koydum onu bile alip ofisine koymadi, simdi bu adama gelde hediye al yine, puffff so annoying frustrating and disappointing

Guzelim Levis kotunda modelini rengini begenmemis yine ayni igrenc modelden ve renkten kot almaya karar vermis, adamda fizik var ama giyime baksan bu kadar mi conservative ve iddiasiz olur ya
deli oluyorum, such a waste :-(

Bakalim dogumgunundeki hediyeye ne bahane bulacak, delirtiyor beni hakikatten

hediyeleri begenmeyince bende de hic disari cikacak heves kalmadi, zaten kilo almayayim diye yemek yemek istemedim, valla en vasat evlilik yildonumumuz buydu.

Aksam hic bir sey yapmadik yani

Buraya her evlilik yildonumumuzu yazmaya karar verdim.

1.yildonumumuz: Bu en guzeliydi cunku ben effort sarfettim, herseyi ayarladim, Medinat Jumeirah'in en pahali oteli olan Qasr sth' de bir gece kaldik, gunduz deniz havuz, harikaydi, sonra Emirates Mall'da kayak yaptik, icerisi eksi bilmem ne disarisi arti 45 idi, eglendik ama iki saat sonra sikildik, iki dakikada indigi cin asagi. Giyas 30 saniyede falan iniyordu.
sonra Wild Wadi Park'ta su kayagi falan yaptik ertesi gun ben idrar yollarim iltihaplandigi icin tuvalette acili  saat gecirdim, telefonla kadin dogumcumu aradim onun verdigi ilacla telefonda kendime geldim, feci agrimisti, kan falan gelmisti.

2.yildonumuz: Ikimizi dalgiclik icin kursa yazdirdim, belgelerimizi aldik ama dalamadik hala, cunku ikimizde tirstik, aksam da EP'de aksam yemegi yedik.

3.yildonumumuz: The one and only Royal Mirage'da kaldik, aksam Burj Al Arab'da su unlu akvaryumlu restoranda yemek yedik.
Ben hamileydim o zaman.Yine ben ayarladim tabiki herseyi

4.Yildonumumuz: Sena dogmustu, cok kavga ederdik o ara, ne yaptik hatirlamiyorum valla, hmmm Bodrumda olma ihtimalimiz var, hediye de hatirlamiyorum, dur bakayim G'a sormam lazim.

5.Yildonumumuz: Erkan Seval, G ve ben Izmirdeydik, aksam bizi manzarasi cok guzel bir restorana goturduler, (kebapciydi Kosebasi galiba ama kebabi ozleyen biri olarak ben cok memnun kalmistim) ve Giyas hic birsey yapmadan bir yil daha gecti. Ertesi gunde Cesme ve Alacati'ya gittik tabiki benim zorumla yine.

6.Yildonumumuz: Ben bol bol hediye aldim, begenilmedi, bana EP membershipligimizi hediyem olarak ilan etti, yemek falan bile yemedik, aksam hatta  ben baska bir organizasyona katildim, arkadaslarimla Belgian cafe'de bulustuk, saka gibi...

7.Yildonumumuz: Hatirlamiyorum!!! Bodrumdamiydik?

8. Yildonumumuz: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder