3 Temmuz 2011 Pazar

Baba Turtle Yok!

Senam yine costu bugun
Eger cocukların bir degisme noktası buyume sınırı varsa bugun onlardan biriydi
Senamı ilk kez bu kadar sosyal bu kadar oyuncu bu kadar sımarıktı ama tatlı simarik...
sitenin kızlarının pesine takıldı onlarla bir eglendi bir eglendi
parkta herzamanki gibi Sena diger cocukları ignore ederken bir kısmı ayrılınca sena peslerinden kostu ve onlarla gitmek istedi
elini tuttu Defne' nin ve onu kucaklamasına ses cıkarmadı
onların elinden tutuyor tek sıra halinde tren oluyorlar sonra onlar sitenin kopegiini severlerken oda cesaret topladi ve gitti dokundu eliyle sevdi
oyle tatlıydıki umurumda olmadan hasta olur mu olmaz mi diye, izin verdim sevdi
kedilerin pesine dustu
kızları takip etti onların bacaklarının altından gecti

ilk defa korkmadı kacmadı utanmadı
cok mutluydu
sonra parka donduk orda da tam onun yasında bir kız bir erkek ikiz cocukla oynadı
o kadar oyuncu tatlı yaramazdıki bugun
birde uyanıklastı
cisini altına yapınca kızıyoruz oda hemen en tatlısından bize bir opucuk konduruyor
bugun uzun bir aradan sonra ilk kez kakasını lazımlıga yaptı
Kuzey'i kıskanıyor
oyuncaklarını paylasmak istemiyor
yemek yerken Kuzeye verecez diyince hemen agzını acıyor
Dayısıyla cok egleniyor onunla cok guluyor
Dun ve bugun iki kez aynı kucuk kaplumbagayı gorduk Sena bayıldı
belki annesi vardır diye almadım ama keske eve getirseydim bugun yine gordugumuzde yoldan alıp yesilliklere koydum Sena donuste baba turtle yok diye saskın panik oldu cok sevimli kuzum yaaa
Kuzeyimizde bir tatlıki nasıl sevimli dans ediyor o cıkardıgı sesler mimikleri gulusu bizleri mest ediyor
site tam hareketlendi Sena tam alısti biz donup gelecegiz pis abu dhabiye ye
gecen birisi Abu Dhabi'yi seviyor musun dedi
bende I love my life in AD ama I don't love AD dedim bu mumkun olabilir mi sonumuz ne olacak bilemiyorum
cunku bu son gelisimizde kendimi hic Istanbul'da goremedim yani bize ekmek yok orda o kesin...

2 yorum:

  1. Sena tatilin tadini cikarmis anlasilan.. bol bol foto cek annesi. bir ayda buyumustur eminim. son yaptigin tespit de beni dusundurdu. Turkiye donusu ben de Istanbul degil de yine deniz kenari ufak bir sehre mi yerlessek diye dusunuyorum ara ara..bakalim zaman ne gosterecek.

    YanıtlaSil
  2. valla sizin aile falan orda birde okulu falanda orda okudunuz belki daha farklidir sizin icin ama benden istanbul'a bir koca NO NO NO yasamak icin ama tatile senede 4 kere bile giderim

    YanıtlaSil