1 Temmuz 2011 Cuma

2011 Yaz Tatil Notlarim

10 Haziranda Istanbul'a geldik
Sena ve Meseret'i ayni gun Bodrum ucagina bindirdikten sonra G ile halasina gittik
Biraz onlarla sohbetten sonra ben cilt bakimi kas alisveris vesaire isler icin ondan ayrildim
Mine hanim hemen beni biraz duzeltti sekil semal verdi
ha ondan once discime gittim dolgumun biri beni rahatsiz ediyordu ve degismesi gerek diye gittim ama hayir gerek yok dedi senden ekmek yiyemiyorum ben zaten dedi ve gonderdi
cilt bakimi ve kas isinden sonra Metro city ve Kanyonda alisverise kostum, guzel bir bikini aldim ikincisini niye almadim diye hayiflandim Bu markayi begeniyorum cok (ismini yaz)

Sonra Zehra Baris Burak Sevim Fulya Seyda Uygar ve G ile aksam yemegi yedik cok keyifliydi, biraz milango seyrettik ve aksam Zehra'da geceyi gecirdik G ile.
Zehra'nin evi Harbiye'de evin ici harika ve konumu tabiki eski travestilerin yeri ancak biz hic gormedik gercekten oralarda degismeye baslamis. Yeri mukemmel her yere yakin eee uyaniklarda eski gecekondulari alip yeni binalar dikmek icin zaman kaybetmemisler ve cehresi degismeye baslamis bile her ne kadar daha cok isleri olsada.G tabiki herzamanki olumsuzlugu ile Zehra niye o kadar kotu bir yerde oturuyor diye sorup durdu, bence hicte kotu degil, evin ici harika ve lokasyon olarak muhtesem, Taksimede Nisantasinada yureyerek gittim , metro hatti ustunde, Borsa ya yurume mesafesinde Harbiye acik hava muzesine yurume mesafesinde Lutfu kirdar kongre sayarina 3 dakika daha ne olsun...

Ertesi gun Nisantasi yaptim malum epilasyon sonra Pelit aaa pardon sabah ilk is benim o cok sevdigim tostcuda cift kasarli tostu yemek oldu, adam muthesem yapiyor ya su basit tostu bile sirrida herhalde bayat ekmek falan kullanmasi ha ha (yeri American hospital karsisi)

Sonra Soniye gittim Alya ile tanistik G de geldi Umur hep beraber benim ikinci kahvaltimi yaptik

Ondan sonra Zehra ile dunyanin alisverisini yaptik Cevahirde

Sonra Harbiyedeki Borsa' ya gittik yemek icin tanrim bu adamlarin yemekleri muthis gercekten ve manzaralari... Orasi cok kabalikti o aksam hem konser vardi harbiye acik hava tiyatrosundan hemde Lutfu Kirdarda iki gun suren konferasnin son gunuydu ve kutlama vardi etrafini cevrelemisler acik havada bir suru yabanci. Zaten onlar yuzunden otel bulmamiz cok zordu ve pahaliydi o yuzden zavalli Senayi Bodruma direkt gonderip Zehra'da kalmaya karar verdik.

(G zavallim Borsada yemek yeme fikrini o getirdi ve bizimle geldi oraya kadar ama aptal garson 15 dakika bekletcem diyince otobusu kacirmamak icin oraya kadar geldi ama yemeden ayrilmk zorunda kaldi, tam o ayrildi yanimizdan adam bizi oturttu yani terbiyesizlik etti ben adama cevabimi verdim ve pesinden kostum G'in ama goremedim. Tabii yemeklerini cok sevdigim icin ve Z burnunun dibinde oturmasina ragmen bilmedigi icin kaldik ve biz yemekleri afiyetle mideye indirdik)

Bizde Zehra ile donuste Kongre salonunun onunde canli muzik vardi kongre uyeleri icin hazirlanan acik bufesi bile olan kocaman bir alanda bir suru yabancinin oldugu insanlar arasinda partilerine crash etmis bulduk kendimizi.

Korkunc kotu dansediyorlardi videoyaya cektim ve hic bu kadar kotu dans eden insani bir arada gormemistim.
Cok komiklerdi genelde doktor yada tip camiasindan insanlar konferansin isminden tahmin ettigim kadariyla o yuzden olsa gerek calismaktan inek kalmislar ve cok zevksiz giyiniyorlardi ve cok kotu dans ediyorlardi ama hepsi birden cilginca dans ediyorlardi.

Ertesi gunde once kahvalti halam ve kuzenlerle sonra alisverise devam ettik Zehra ile Eda' ya ugradim bebegini gordum bir ara hediyesini verdim, Inci'den kocaman (yarim kilo ehe ehe ) bir profetrol yedim Zehra ile Taksimde Hala da yedigimiz aksam yemeginin ustune, Taksim Beyoglu istiklal caddesinde yuruduk boydan boya konusa konusa...

Pazar gunu 13 haziranda da sabah erkenden ucakla Bodrum'a kuzuma gittim. Hastaymis meger ve annemler benden saklanmis, G' da babasi ile antalyadan geldi ve aile birlesmis oldu
10 gun Sena'nin hastaligi yuzunden ne denize girdik ne de alisveris yapabildim
neyse iyilesti deniz sezonunu actik
hersey guzel giderken ben hastalandim (double entendre-27 haziran)
neyeseki dunden beri iyiyim
du aksam (30 haziran) Kuzey'imizi gorduk yok boyle sevimlilik tatlilik ya
sabahta Sena ile karsilastilar Kuzey cok memnun oynama istiyor ama bizim kiz biraz kiskandi galiba
Dayisi ile cok iyi anlsiyor dayi dayi diyip duruyor
her sordugumuz soruya Sena yes veya nooo diye cevap veriyor
dede bebe jiddo annane baba bana artik bazi zamanlar anne diyor cok tatli soyluyor
bicir bicir birseyler soyluyor telefonun ahizesini eline alip zaten ikide bir o telefona gidip mutlaka oynuyor sonra hizli hizli birseyler soyluyor ve guluyor
Neyseki son uc dort gundur bazi cocuklar geldi siteyede onlarla oynamaya basliyor
bazi oyuncaklarini paylasmak istemese ve gidip ellerinden alsa yada arkasinda saklamaya calissada fena degil en azindan aglama krizleri tutmuyor
Sahilde de cocuklarla karsilasiyor onlarla kumda oynuyorlar birbirlerinin kova kurekleriyle

***
veeeee Platese basladim ama ne baslama Bodrumdaki ilk gunumde tesaduf eseri gordum salonu, perfectly located evime yakin gayet iyi yabanci bir hoca ama super Turkce konusuyor ve harika bir hoca ama ilk derseten sonra belimi incittim ve gidemedim, cok uzuldum bir hafta sonra belim hala agriyordu ama gittim ve iyiki gitmisim 4 dersten sonra bile kendimi daha iyi hissediyorum hocada zaten platese gel belini guclendir bel agrilarin azalacak dedi
dun gece ben hastaliktan kurtuldum diye sevinirken belimi yine feci incittim ve bu sefer gitti bir aylik para plates yuzme diye gece depresyona girmisim sena uyanmis uyuyamamisim yalvardim allaha bir mucize dedim ve sabah iyi kalktim super degil ama plates yapabilirdim gittim bomba gibi bir ders yaptim bu sefer baska bir hoca vardi terledim zorlandik ama calistirdim tum kaslarimi vucudumdaki ve insallah artik baska bir aksilik olmazsa devam etmeye niyetliyim donene kadar Allahim ne olur olmasin, kacirdigim derseleri telafi etmek icin 4 gun sabah aksam gitmem gerekiyor seanlasra ama bakalim yapabilecek miyim...(18 temmuz 2011- evet tum seanslara ve kacirdiklarimin hepsine girdim ve kendimi gercektende bomba gibi hissettim)
Ders basi 10 TL ye geliyor inanamiyorum cok ucuz
AD' de 55 AED ve hocalarin kalitesi, dersin kalitesi kiyaslanamaz bile
Haftada 3 gun yapiyorum zamanim var burda donunce ne yapcam bilmiyorum
keske hep devam edebilsem....:(
Belimin agrisi bence gunes ve spor eksikliginden tamamen

Hatayken tam 10 DVD izledim ve biri disinda hepsi muthis keyifli ve acayip komikti ozellikle The Proposal da kahkahalarla guldum Sandra Bullock'u pek sevmem ama bu filmde cok komikti ve bu DVD yi ben iki yil once falan izlemeye calistim 15 dakika sonra SIKICI bulup uyuya kalmistim
halbuki ilk saniyesinden itibaren gulmeye basladim ben demek anlamamisim yada yorgunmusum her neyse muthis komik ve Marry Me de harika bir romantik komedi ve digerleri:   The Accedential Husband, My boyfriends boyfriend, It is a boy girl thing, ve yaz digerlerini hatirlayamadim simdi

Kitap: Feci gidiyor okuma durumlari hala bir kitap bile bitirebilmis degilim Yuh bana:(
(18-07-11 sadece Soner Yalcin'in Bu dinciler muslumanlara hic benzemiyor adli full of information kitabini ve Halide Edib'in neredeyse yarisini okudum.)

Shenai'yi ziyaret ettik yeri muhtesem ancak cok ruzgarli bir yer ve hep oyle olurmus ve fiyatlar gereksiz ve haketmedigi bir sekilde pahaliydi. Havana beach yani hemen.Yalikavak'i gezdik dolastik, guya cok unlu koftecisinde kofte yemek yedik ama ben hic begenmedim.

Onun disinda surekli Oasis'deyiz yada Bodrum sehir merkezinde ve pazarlara gidip taze meyve sebze alisverisi yapiyoruz.

Ben annemin ve Turk yemekleri sayesinde 2 kilo almistim verdim simdi tekrar alma yolundayim
Valla super seyler yapiyor ve surekli gozumun onunde nasil yemem ki???

Hala daha denemedigim yemekler var onlarin hakkindan da en kisa zamanda gelinecektir. (18-temmuz-2011 gelindi hakkindan dukkan burgerden, inci profiterola ve en guzeli cilekli ve muzlu ekpa pelit pastaya, kumpirden, donere,Borsa'nin o guzelim mezeleri ve yemeklerine, islak hambure kadar denemedigim kalmadi, su anda yazarken bile agzimin suyu akiyor, sonra annemin enginari, ayranli corbasi, borulcesinden yaprak sarmasina sonra inegol koftesinden baliklarina mantisindan zeytinyagli kurufasulyesine kadar (ne deniyordu ona ya aklima gelmedi)

Politika ve Turkiye

Ne olayli meclis acilisi idi ama
Ulkesnin hali tahminimden de daha kotuymusde haberim yokmus
birde bana sen uzaktan herseyi daha kotu goruyorsun o kadarda kotu degil iyi seylerde oluyor diyorlardi
halbuki uyuyan yanlis bilen onlarmis
Soner Yalcin in kitabini okuyorumda bilmedigim ne cok sey oluyor donuyor
ne uyuyan cahil bir milletiz ya
zavalli piril piril insanlar hapiste omur curutuyorlar ve bizler hic bir sey yapmiyoruz
cok yazik gercekten cok uzuluyorum masum insanlarin icerde olmalarina
ben ulkenin durumunu cok kotu buldum kimsenin umurunda degil ancak mutlu mesut alisveris yapip para harciyor herkes bol bol
ve dizi seyrediyor sabah aksam
sonra eller havaya barlarda keyif

Tatilin sonlarina dogru Sena arkadslrini ve Bodrumu dedesini dayisini Kuzeyi Sevali ve tabiki anneannesini cok daha fazla sevdi.
Denizde yuzmeye bayildi, cunku bot ve deniz yatagi ile oynadik bol bol, sonra ayakta durabilecegi kadar derin yerde kendi kendine yurumek atlamak ziplamak cok hosuna gitti denizden hic cikma istemedi donsada.

Annem hastalandi gece onu acile goturduk cok sukur kotu birsey degilmis ama o hastalninca hayat durdu, felegimizi sasirdik meger ne cok isimizi goruyormus Allah ona yardim etsi hep saglikli mutlu olsun.

Sonrada Giyas bizi cok guzel bir restoran olan Gumuslukteki Mimoza'ya goturdugu gece (Zehra ve  Omar da gelmislerdi) Senayi kucaklarken belini incitti bir hafta bitki gibiydi sadece yatti ve oda cok kotu oldu cunku Sena ile full time ben ilgilenmem gerekti.

Zehra yine cok guzel hediyeler getirmis hem bana hem Senaya ve diger tum ev halkina, bikinime bayildim.

14 unde Istanbula gectik, Kucuk Sirlarin cekildigi Atakoy  Sheraton'da kaldik, Giyas'in anneside  Suriye'den gelmisti. Once Akmerkez yaptik ben kuafor isimi hallettim. Nisantasinda alisveris yaptim ve ekpa yedim sonunda!!! it was so geart, just the way I remembered...Aksam cok sevdigim Borsa Harbiyede muhtesem bir yemek yedik, oradaki barmen cok tatliydi, Senayi cok guzel oyaladi, akilli bilgili bir adam. Ertesi gun  hala tete baba Sena ile vakit  gecirirken ben yine malum  cilt bakimi ,arkadas gorme islerimi hallettim. Barisin magazasina gittim ama iki dakika ile kacirdim onu, Hande ve Tuncel ile sohbet ettik, Taksimde dolastim, dukkan burger yedim, inci profiterol yedim.
Sonrada otele donus ve Abu Dhabi'ye donus... ucakta Nesli ve Banu ile sohbet ettik, Senam ucakta bir uctan diger uca gitti geldi, sonra neyseki birazcik zorlamayla uyutabildik ve tum yol boyunca uyudu annesini hic uzmedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder