21 Haziran 2011 Salı

Sena Bodrum'da

Senam bugun annanne uyuyor dan olusan iki kelimelik cumlesini kurdu
sit down'i saymazsak:)
Senam iyilesti ve iki gundur denizde bir balık gibi yuzuyor kumda oynuyor cok mutlu ve cok guzel ve tatlı bir sekilde. Zavalli kizim Turkiye'ye gelisinin ucuncu gunde hastalandi ve bizim ihmalimiz yuzunden tam 10 gun cok hastaydi.

Sena Ataturk diyor sonra Ataturk ne yapıyor diyorum elini kaldırıp zeytin dalı tutma taklidi yapıyor tıpkı heykelde oldugu gibi
Sonra dondurma diyor ama agzından cok daha komik bir sey cıkıyor
artık eliyle dondurma yeme taklidi yapmasına gerek kalmadı yani
ay dede demeyi unutmadı ustune moon diyor ve onu ekliyor 
bebe jiddo diyor jiddo dede demek arapca
dede yok diyor
bak look yok sonra yakala diyor ve hadi baba hadi mama diye bizi onunla oynamaya cagiriyor,
gıdı gıdı diyip bizi gıdıklamaya calisiyor.
uyurken annesinin ve babasını arasında uyumak istiyor onu yatırmaya goturdugumde baba baba diyip babasını cagırıyor sonra ben onları bırakıp cıkmak istedigimde odadan "mama sit down" diyip eliyle yatagin oteki tarafını gosteriyor, kuzum yani anne babasını yanında istiyor sonrada huzurlu
ve mutlu uykusuna dalıyor.

Geceleri maalesef yanliz oyle mutlu ve huzurlu uyumuyor. Geceleri mutlaka bizleri uyandiriyor, sadece memesini verip pispislamakla uykuya geri donerse ne ala ama haftada iki uc kere yaptigi gibi uyandiginda 3-4 saat uyumadiginda tum ev halkini ayaga kaldiriyor tipki dun gece oldugu gibi. (30 haziran 2011) Dun Kuzeyimiz geldi insallah gece uyanmaz Sena ve Kuzeyi uyandirmaz demistikki yine uyandi tabii. Bu aralar Sena uyumamak icin yeni takdikler gelistirdi. mama sut mama kaka mama cis mama mai diye bizi delirtiyor
aslinda kakasida yok acta degil acsada dolabi acip herseyi tek tek yer mi diye soruyoruz ve hayir diyor yada en fazla biraz peynir yiyor baktik uyumaya niyeti yok sut veriyoruz. Sonra bezi degisiyor bazen lazimligina oturtuyoruz cisini yapiyor sonra saatlerce yatagin icinde donup duruyor ve bir turlu uyumaya gecemiyor
Anlayacaginiz Sena ne emziginden vazgecti ne gece beslenmelerinden ne de gece duzenli uyumayi ogrenebildi ve nede bezden kurtulabildik. Durum vahim benim icin
Bu benim basarisizligim diye goruyorum, cezasinida ben cekiyorum zaten

Su anda (1 Temmuz 2011) Senam sezlongda uyuyor bende denize karsi elimde laptop imla yaziyorum bunlari.

Sena'nin buyudugunu hissediyorum her ne kadar henuz tam konusmaya baslamasada, daha oyuncu daha cilveli uyanik akilli...

Bazen beni veya babasini dudagindan opmek istiyor sonra yanaklarimizdan sonra sariliyor bize.... genelde bize ise dustugunde yapiyor gerci ama olsun cok tatli

Nereye gidersek herkesin ilgisini cekiyor sevimli sevimli bakiyor onlara gulucukler dagitiyor bye bye yapiyor eliyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder