2 Haziran 2011 Perşembe

Komik

31 mayis 2011
Nesli Mina ile bize geldi, Nesli ile gunes gozluklerinden bahsediyoruz, o cok severmis ve cok alirmis, bende ona yeni aldigim ama alir almaz pisman oldugum gunes gozlugumu gosterdim, sonra gecen sene Bodrum'da 10 TL'ye aldigim gunes gozlugumu gosterdim ve ne kadar cok begendigimi soyluyordum.
Oda bakti pek impressed olmadan, bende kenarlari fazla cafcafli ama olsun ben seviyorum yinede dedim
Sonra ona 2 yil once G’in annesinin verdigi gunes gozlugunu gosterdim, birde bu var ama bana olmuyor aslinda guzel bir gozluk ama bana yakismiyor ve iki yildir dolapta dedim
Gorur gormez bayildi gozluge muhtesem bu manyaksin sen dedi, bu tom ford’un gozluklerine benziyor dedi sonra elimden aldi ve markasina bakti evet bildiniz Tom Ford cikti
Nesli bir kahkaha patlatti delisin sen kizim gecen sene Turkiye'de tum kizlarda bu gozluk var sen git 10 liralik gozlugu bastaci et bunu birakip salak hemen daha fazla modasi gecmeden kullanmaya basla dedi
Valla ben boyleyim iste insanin kalitelisinden iyi anlarimda aksesuar, ev, kiyafete gelince kesinlikle sinifta kaliyorum
Simdi kullanmaya basliyacagim ama saclar acik iyi bir kiyafet ve makyajla tasinabilecek bir gozluk kesinlikle, benim her zamanki paspal hallerimle gitmiyor orasi kesin.
Komikti gulduk bende burda yazmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder