2 Haziran 2011 Perşembe

5. Kitap Gecesi

1 Haziran 2011 'de Left Bank’da yaptik, katilimin en az oldugu kitap gecesiydi, ben Ozge sayesinde gelenlerin daha cok olacagini umut etmistim ama olmadi, son dakika gelemiyeceklerini soyleyenler oldu.
Ancak sicaktan pisip nemden daralsakta keyifli bir sohbet oldu.
New York uclemesini 4 kisi okumustu zaten 6 kisiydik gerci, Ozge'nin kitabinida sadece 3 kisi okumustu ama yinede Ozge benim merak ettigim sorulari cok tatmin edici bir sekilde cevaplandirdi.
Kitap ilk basta bana zor, kafa sisiren bir kitap gelmisti belkide cok ilginc olmayan ama onun cevaplari bana hayran biraktirdi kendine.
Her seyin bir nedeni vardi ve boyle okuyapta anlamadigim ne kadar cok kitap vardir kimbilir, degerini anlamadigim, anlamadan gecistirdigim ne cok kitap oldu keske her okudugum kitabin yazari ile sohbet etme sansim olsa idi diye gecirdim.

Kitap okuduktan sonra onu cok analiz etmedigimi anlamadigim kisimlari anlamaya ugrasmadigimi, kendim anlayamasam bile okumus baska insanlara sorup onlarin ne dusundugunu hic sormuyorum ama eger kafa patlatmayacak, birseyler bana kazandirmayacaksa kitap okumaninda cok anlami olmuyor ne yazikki.

Artik kendi kendime her okudugum kitaptan bir ozet cikarip saklamak niyetim, boylece balik hafizamla unutup gittigimde bir okuyusta tekrar kendime hatirlatabilecegimi umut ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder