2 Haziran 2011 Perşembe

Tatile Cok Az Kaldi!

Tatile az kaldi!
Onumuzdeki hafta tatile cikiyorum insallah, insallah diyorum cunku vizem hala cikmadi!!!
Allahim bu ulkenin uyusuk insanlarI beni cileden cikariyor gercekten.
Bu tatilde yapmak istedigim cok sey var once her sey bizim tarafta guzel tiyatrosuna gitmek istiyorum, discime ugramak, Zehra'ya ve Sonay'a hediyelerini verdigimdeki tepkilerini gormek Alya ile tansimak, diger arkadaslarimi gormek icin sabirsizlaniyorum. Maalesef Sebo' yu goremeyegim.
Ustune Asli evleniyor 9 temmuzda ama tatil arasi Istanbul'a gidip gelmek cok gozumde buyuyor zaten G’in annesini gormek icin tatilimizi erken kesecegim gibi gozukuyor bu gercekten kotu olacak.
Yine bir cok kisi Bodrum'da olacak, gecen sene Fay ile bulusmustuk bu sene bakalim kimlerle bulusacagiz.
Sonra Kuzey'imle oynamak onu opmek icin cildiriyorum, doyabilecek miyim iki hafta ona bakalim
Zaten bu sene guneslenmek yok bana, o yuzden vaktimi buyuk kismini Sena ve Kuzey ile gecirmek niyetindeyim.
Bol bol yuruyus yapmak, platese gitmek, en az 4 kitap okumak,bol bol yuzmek ve meyve yemek niyetim var ancak planlarimin genelde hepsini gerceklestiremeden tatilden donme durumum soz konusu oldugu icin bilemiyorum, gerci gecen sene basarili gecmisti 1 ayda 5 kitap okumus bol bol yuzmus ve her gun olmasada yuruyus yapmistim, Alacatiya gitmistim her nekadar G burnumdan getirsede oraya tekrar gitmek isterdim…
 Sonra izlemek isteyipte izleyemedigim dvd leri izlemek ve kizim icin poto arsivlemek isine girmek istiyorum.Bakalim, umarim cok keyifli ve dolu dolu gecen bir tatil olur...Amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder