2 Haziran 2011 Perşembe

Crazy Hair Day @ School (Wacky Day)

Senamin bugun crazy hair gunu vardi okulda
Saclarini renkli lastik tokalarla her yerinden topladik, ancak gunun yildizi Isabel idi, fotolara bakin ve ne demek istedigimi anlayin, cok sirindi.

Kuzum bugun her ne kadar yine annesini birakip onun gitmesini istemesede Ms Mei hadi annene bye de dediginde bana bye bye yapti ve aglamadi, bu bir ilk
Yalniz gittigimizde diger arkadaslari gibi hemen oyuncaklara saldirip oynamak istedigi gozumden kacmadi, ancak yanimdan da ayrilmadi taki ben ayrilana kadar.
Yeni bir Turk hoca gelmis stepping Stone’a Deniz isminde, ancak goremedim onu.
Ms Mei’nin kocasi Urdun'luymus, ne kombinasyon ama. Gerci Helena’nin (Sena’nin sinif arkadasi) anneside Cinli ve Suriye’li ile evli.
Burada tanismislar kocasiyla, sen kalk Cinden gel otekisi Urdunden ve Abu Dhabi’de tanisip evlensinler, buyuk kizi bir operasyon gecircekmis, oyle uzulmustumki engelli kizini gordugumde, Allah onun yardimcisi olsun, o gunden sonra -zaten cok sevmistim ms mei ‘yi –ama daha cok sevmeye basladim, hatun muthis gercektende
Kizim ancak ogretmenini birakmak zorunda seneye baska biri ile yeni yolculuguna baslayacak, daha 2.5 yasinda bile degil kuzum (yarin tam 2.5 yasinda olacak) ve okula gidiyor arkadaslari ve ogretmeni var daha minicikti 21 aylikti ilk basladiginda okula.
Hala konusamiyor bile, umarim yazin onu hem bezden kurtarmis olacagim hem de konusmaya baslamis olacak
Sirada memesi ve gece uykulari ve gece sutu var
Birde battaniyelerine olan buyuk sevgi ve bagliligi
Bu aralar bebegini ve kopegini ve tabiki teletabisini- biz ona la la diyoruz – cok seviyor, onlarla uyuyor elinde onlarla okula bile gidiyor bazen.




2 yorum:

  1. cok merak ettim fotolari ama postun altinda gozukmuyor Nilgun, baska yerden mi bakicam?

    YanıtlaSil
  2. simdi koydum fotolari Lemiscim, cepten cekildigi icin ve yerinde durmayan cocuklari cektigi icin pek iyi cikmadilar gerci

    YanıtlaSil