27 Şubat 2011 Pazar

Annanne

Sena'nin bir anneanne diyisi varki icim eriyor herseferinde, insan bu kadar mi tatli soyler, onunkisi daha cok anana gibi oluyor ama ses, onun aksani, vurgusu cok tatli.

Kizim bugun ilk kez disleri ile isirarak tum bir elma yedi, ben zumba dersi icin onu Rotana'ya goturdum, ben dersteyken o da parkinda havuz kenarinda oynasin diye.
Elime elma almis ders saatini beklerken elmami yiyordum, mama (evet tekrar mama'ya donduk:(diye yanima geldi ve elmadan yemek istedi, elmayi tuttum oda isirdi ve yedi sonra begendi tekrar tekrar geldi ve yemeye devam etti. Elmayi hic sevmedi ve yemezdi sonra biraz kucuk parcalar halinde yemeye basladi ama ilk defa istahli bizim gibi isirip yemeye bugun basladi. Elma cok faydali oldugu icin (once apple a day keeps the doctor away) elma yemeye baslamasi beni cok sevindirdi.

Sonra Sena'yi babasi beni izlemek icin yanimiza getirdi, kapidan oyle merakli ve sasirmis gozlerle baktiki, cok tatliydi, sonra oda derse girip yapmak istedi ama izin yoktu tabii, arkasindan muzik bitince alkisliyordu bizi ve sonra bizim yaptigimiz hareketleri taklit etmeye calisti, tam yemelik askim benim.

Sena son bir haftadir gunde en az bir bir kerede iki kez kustu, Gittik yine Pierrcigimize(27 subat 2011) , yine virus dedi olur dedi gecer dedi, kotu  bir sey gormedim dedi, ilacsiz bizi gonderdi, bugun kusmamisti, aksam yine kusmus, ben kitap gecesinde iken:(

Zaten az yiyor yediklerinide kusuyor biraz kilo kaybetti zaten, umarim hemen iyilesirsin kuzum aksamlarida hic uyutmadin zaten bu aralar hic uyutmuyorsun, bazen anneme atip uyumaya devam ediyorum ama her an vucut collapse edebilir bu az ve delikli uykular yuzunden, su anda gozumden uyku akiyor ve ben bunlari yazmak icin direniyorum.

Sena artik yemek ile TV izlemeyi bagdastirdi, ve TV seyretmek isterken eli ile agzini gosterim mama mama ham diyor ve mama masasini gosteriyor, aslinda yemek yemeye hic niyetli degil sirf TV seyretmek icin ve evde sadece yemek yerken izledigi icin tum uzmanlarin bas bas bagirip sakin cocuklariniza TV karsisinda yemek yedirmeyin derken ben bunu basarmis oldum officially
Annemin teorisini gore Sena izledikleri karsisinda her nekadar -masum olduklarini dusunsek bile-etkilendigini ve gece ruyasinda gorup iyi ve deliksiz uyumasina engel oldugunu dusunuyoruz, guya bugun izletmemisler ama arabada Rotana'ya gidene kadar kitap ile oyalamayi basarsakta donuste o galip geldi, arabaya oturur oturmaz hemen TV istiyor.

2 yorum:

  1. Gecmis olsun Senacigima.. insallah iyilesir hemen.. Ben de Kaan'imin kilosuna takintili oldugum icin tez zamanda kaybettiklerini de alsin kuzucuk insallah diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. insallah hafifledi bayagi, yazik iyilesse bir an once, geceleri uyutmuyor yine kalkti ve agliyor su an:(

    YanıtlaSil