27 Şubat 2011 Pazar

Alternatif TIP

Hep duyariz ya onca doktora gittim, icmedigim ilac kalmadi ama iyilesemedim, sonra birinden duydum denedim ve hic bir seyim kalmadi, tamamen doga urunleri, bitkiler, meyveler ve degisik otlarla yapilmis ilaclar sayesinde.

Duydugum, okudugum bir cok mucize recete ve hikayeden sonra ben de alternatif tip'a inanan bir insan oldum, ha hic denedim mi, hayir ancak artik ilaca basvurmadan dogaya basvurmaya karar vermis bulunuyorum. Gerci bir ara ergenlikten kurtulamadigim sivilcelerim yuzunden usenmemis Eminonu aktarlara gitmis aldigim kitapta cilt icin hazirlanmis formulleri denemistim ama oyle kolay bir is degilmis. Herseyi bulmak zor, bulsan olculeri ile onlari karistimrak, pisirmek sonra muhafiza etmek kolay degilmis, alismsisiz hazir bir kremi alip surmeye, onu hazirlama sureci cok zahmetliydi birde yaptigim karisimlar ya cok sulu ya cok puturlu oldugu icin yuzume sursem bile dokuluyor, akiyordu, sonra hevesim kursagimda kalmis yine pahali ve ise yaramaz kozmetige donmustum.

Ancak bu sefer bu isi ciddiye alip, uygulamaya kararliyim en cokta kizim icin ve her zaman bir yerlerde okuyup, duydugum sonra aninda  unuttuklarimi not etmeye karar vermis bulunuyorum, ilkini asagida bulacaksininiz,sizlerin de bildikleri varsa paylasin lutfen, ben mesela varis icin her hangi bir sey var mi cok merak ediyorum.Viks isini en kisa zamanda deneyecegim madem kan dolasimini hizlandiriyor bana da faydasi olmali, Tanrim ne zaman yaslandim ve anneanneler gibi corapla yataga girmek zorunda kaldim bilmiyorum:(

Bu notu bir yazidan okudum, oldugu gibi aktariyorum ki neye iyi geldigini de anlayayim.

Ben hala üstümden tır geçmiş gibi hissetsem de herkesin 10 günde gösterdiği iyileşmeyi 3 günde nasıl gösterdim anlatayım. Tıbbi açıdan kan tahlili yaptırdım enfeksiyona rastlanmadı. Bu yüzden antibiyotiğe gerek görülmedi. Ev reçetesi olarak gece yatarken göğsüme değil, burun deliklerimin içine çok az, ayağımın altına bolca viks sürüyorum. Bileğimi sıkmayan, bol çorap giyip yatıyorum. Böylece kan dolaşımı hızlanıyormuş. Yatağımı yatmadan önce, sıcak su torbasıyla azıcık ısıtıyorum. (Aman onu yatakta unutmamak lazım, bir kaza olup yanma riskini unutmamalı). Büyükçe beyaz soğanı enlemesine ikiye kes. Soğanlar halka şeklinde görünür ya bakınca, öyle. Kesik yerin üstüne kahverengi şeker veya bal sür. Bir tabağa çevir koy-şekerli kısım tabağa temas edecek şekilde. Yatmadan yaparsan, sabah uyanınca az bir su çıktığını göreceksin. Bunu aç karna iç. Tadı yazıldığında durduğu gibi iğrenç değil. Ayrıca insan kokmuyor. Merak etme. Ayrıca et suyuna soğan çorbası da çok iyi geliyor.”

Bu benim kış başında yazdığım zencefilli, ballı, taze soğanlı kaynattığım çaya benzer geldi. Hakikaten işe yarayan bir çeşit çay bu. Deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder