21 Şubat 2011 Pazartesi

Bugun Benim Dogumgunum

Woooovv
ne zaman 36 oldum ben!!!???
su an hic mutlu degilim
uykusuzluktan oluyorum ve bugun ise gitme fikri moralimi bozuyor
kutlamakta icimden gelmiyor
tek istedigim bir an once saatin 4 olup isten cikmak ve kuzuma kavusmak
35 yasini cok sevmistim ben keske bir iki sene o yasta kalabilseydim
ohh well

kizim kitaplarimin uzerine kustu bu aksam
gozum gibi sakladigim kitaplarim!!!sen git tamda onlarin ustune kus... allahtan su an okuduklarim baska bir yerdeydide okurken kusmuk koklamak zorunda kalmayacagim.

o kadar cok simardi dans ettiki bu aksam cok ama cok komikli ve sevimliydi
muthis bir enerjisi vardi, hic boyle canli civil civil surekli bicir bicir konusurken gormemistim saat 9' a kadar durmak bilmedi, en sonunda zorla yataga goturduk sonrada kustu bir saatte oyle gecti
dans etmeye bayiliyor gercekten, hepimizin onunla dans etmesini istiyor, ben figurler gosteriyorum o da aynisini yapmaya calisiyor, babasina, anneannesine Mesiye hepsine ayri ayri dans etmeleri icin zorluyor, ciglik atiyor yeahhhh diyor sarkiya eslik ediyor, anlamadigim bir suru sey soyluyor inanilmazdi
cok tatliydi

tam bir nese kaynagi...

35 yasimin son gunu boyle gecti haa birde zumba'yi denedim sonunda, eh en azindan yeni bir sey daha yapmis oldum 36. yasima gelmeden, tabiki Kambocya ve Tayland tatillerim de kendime en guzel hediyem oldu. Zaten yasgunumu Kambocyada kutladim bile, bugun ailemle olayim baska bir sey istemiyorum, Giyasi ikna etmeye calisiyorum bir parti istemedigime, umarim supriz bir parti yapmaz.
(hayir okumuyor blogumu:)

hadi dilegimi dilemeden kapatmayim

oncelikle kizimin esimin ve ailemin sagligi mutlulugu pek tabikide
sonra da iyi bir is bulup isimden bir an once ayrilmak istiyorum...

bu satirlari bugun sabah 00.18 a.m' de yazmistim, neredeyse dogumgunumun sonuna geliyoruz su an saat 22.00
keyifli bir gundu
Giyas ise guzel balonlu bir cicek gonderince istemedigim halde herkes ogrenmis oldu
bende mecburen pasta ismarlamak zorunda kaldim.
Sorun kimsenin bilmesini istemedigim halde ogrenmeleri oldu
her neyse biraz abarttilar ama uzun surmedi

Sabah uyandigimda Giyacito hediyemi verdi kartimla beraber ( oncu hediye, asil hediye sonra:)
kuzum cok tatliydi bugun sansli gunum beni uc kez opup sarildi, cok lezzetli cok, aksam da EP'de muhtesem bir manzaranin onunde, sahilde cok lezzetli bir yemek yedik annem ben Mesi kuzum ve Deniz ile.
Giyacito made my day special for sure

Stefania, Carla, Derya, beni Italyadan, Isvicreden ve Lichtenstein aradilar kutladilar dogumgunumu sirasiyla, hic ummadigim Ugi iki senedir dogumgunumu unutmuyor ve kutluyor hic hatirlatma yapmamama ragmen:)

Iyiki dogdum!!!!:)

2 yorum:

  1. Nilgünüüüüm eveeeeeetttt iyiki doğdun ve iyiki varsın! Harika bir gün geçirmiş olmana çoooooooook sevindim! Giyas beyi sana muhteşem bir gün yaşattığı için kutlarım, darısı hasan beyin başına!!!! tekrar çok öptümmmm!

    YanıtlaSil
  2. caniiiiimmm telefonda soyledigim gibi bizimde gecen sene cok kotuydu hatta konusmadik tum gun dusun artik, bu sene hakkettim ilgiyi:) insallah darisi senin basina artik seneye:) cok sagol tekrar aradigin icin sesini duymak cok guzel optum, nice mutlu yillara xxx

    YanıtlaSil