19 Şubat 2011 Cumartesi

Ne Zaman Annem Beni Giydirmeye Basladi?

Ne zaman annem beni giydirmeye basladi?

Annem Turkiye'den geldiginde bana bir tayt ve cici bir bluz almis ustune de cok sik bir kazagimsi bir sey. Ne dendigini bile bilmiyorum aklima gelmedi.
'Bana bak bunlar cok moda bu sene' deyip gosterdi bir bir, hepside sasirtici bir sekilde gecekten cok guzel ve zevkliydi. Ancak ben hep annemin zevkinin ne kadar kotu oldugunu (bana kiyaslayinca) ve zevklerimizin hic uyusmadigini hatirliyorum. Ne ara onun zevki benimkini gecti anlamadim.
Son zamanlarda ustume basima bir sey aldigim yok, guya zayiflayacagim ya hep o gune endekslenmis bir vaziyette eski kiyafetleri ne kadar daha giyersem belli olmaz'i test eder bir haldeyim bir suredir.

Deniz yuh artik Nilgun kac yildir ayni pantalonu giyiyorsun sorusuna gayet piskin bir sekilde cok degil canim bu sene 5. senesi daha cok yolu var diye cevap verirken annemin hediyeleri galiba bu duruma bir el atmanin vakti geldigini hatirlatti bana.

Valla zayiflayacagim yok (ha dogumdan sonra 22 kilo verdim o ayri)  yada daha fazla diyeyim (59 kiloyum su an ve ben daha zayif olmak istiyorum!!!):( kendime bir iki esya alsam iyi olacak. Ise ozenip giyinmeyi birak gitmeyi bile istemiyorum ki niye alayim oluyorum surekli o da bir ayri konu.

Tanrim bana hergun defileye gidermis gibi giyinmeyi istiyecegim bir is nasip eyle Lutfen!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder