13 Şubat 2011 Pazar

Phi Phi, Phukhet,Thailand

10-12 Feb-2011

speed boat ile otele gidis( Zeavola'da kaldik)
Sonra yine ozel boat ile koylari gezdik
Maya Bay beach, Bamboo island,mosquitos beach, Loh Samah Beach, Viking Cave, Monkey Beach Nui Bay, Pileh Lagoon (muhtesemdi)
Aksam yemegi @ Zeavola, yemek guzeldi ancak aksam vaktinde zaten azgin olan sivrisinekler dahada azginlasip ataga geciyorlar, ben cok etkilenmedim de Deniz'i mahvettiler.
Kavga dogus ikinci gun rezervasyonu iptal edis (buyuk basari, ayrintilar sonra), Sex and the city ve my super girlfriend izlendi odada
tide level onemli yuzerken, ogleden sonra cok gece kalmamakta fayda var

Ikinci gun

Phuket'e gecis, en ucuz otele check in, Deniz cildirdi:)
Ismi Baan Chom Tawan, hem market hem otel, gecesi 50 dolardi, 5 yildizli otellerden sonra hic iyi gitmedi ama cok para harcamistik ve otele sadece yatmaya gittik, ve sayelerinde cok uyguna ertesi gune tur private tur ayarlayabildik. 5.500 THB idi digerleri 33.000 THB fiyat verdiler!!!
Ve hemen yanindada cok ucuza aak masaji yaptirabildik, ve surin beach'e 5 dakika yurume mesafesindeydi, soylendigine gore en iyi beach Surun beach'mis.

Surin beach, Amanpuri, The Surin Beach (Chedi) otellerini ziyaret.
Phuket'in bence en guzel oteli (gorduklerim arasinda) The Surin Beach ve sonra Amanpuri idi. Diger iyi otellerin beach'i private degildi o bir eksi benim icin, ancak bu iki otelin kendine aitti her ne kadar Tayland'da tum sahil public kabul edilsede.

Patong'a kisa bir tur, cok renkli, canli civil civil bir yer. Fazla vakit geciremedik. Benim tarzim olan bir yer degil ancak bir kerede olsa adam akilli dolasmak isterdim. Buyuk bir mall var orda seri cilt bakimi ve cilt bakimi yapan spa'lar cok ilgincti, kesinlikle yaptirmak istemem orada cunku camlardan herkes gorebiliyor ve yaninda 15 kisiyle beraber ayni anda aliyorsun bu bakimlari. Izlemek keyiflide yatirmak bence degil.

12 Feb 2011

Pier'e araba ile gidis
James Bond Island, Phang Nga-James Bond A Man with A Golden Gun filmin cekildigi yer
Ve bir cok magara ve ada gorduk ancak isimlerini bilmiyorum, muhtemelen
Hong island, Panak Island, La Wa Island, Na Ka Iskand falandi.Mangrove Cave(buraya goturmedi)
Diamond Cave'e de gitmis olabilirsiniz.
James Bond Island'da Musluman lise caglarinda bir kizli erkekli grup vardi.
Bir kiz bana gelip seninle fotograf cektirebilir miyim dedi???!!! bende peki dedim, sonra bir iki fotomu cekti, sonra hepsi tum grup geldi erkekler Deniz'i aralarina aldi ve omuzuna hepsi ellerini fayadi oyle bir foto cektirdik, neyseki ben kizlarin oldugu bolgede kaldim, bir baktim hepsi Deniz'in etrafinda cevrilmis ablukaya almis zavalli ne yapacagini sasirmis vaziyette el ve kollarin arasinda:)

Musluman halkin yasadigi floating village
ve magara icindeki monkey temple ziyaret, buyuk yatan buddha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder