19 Şubat 2011 Cumartesi

Sena'nin Okuldaki & Hayatindaki Ilk Ulusal Gunu

Ahh askim oyle tatli oldunki...
3 Subatta okulunda (Stepping Stones) national day vardi, aileler de davetli, herkes traditional bir yemek goturmekle yukumluydu ve ben annem buradayken guzel bir KISIR yapar gotururuz diye dusunurken okula gidebilecekmiyim telasindan tamamen unuttum ve elim bos gittim iyi mi!???
Neyseki kimse farketmedi ve yeterince yemek vardi ben de hic bozuntuya vermeden ustune de piskin piskin oradaki yemekleri afiyetle yedim.
Biz sulalecek, annem, Mesi, Giyas ve ben gittik. Babam sagolsun bulmus harika bir folklor kiyafeti aman allahim ne sirin bir kostum Sena'da super tasidi harika oldu herkes cok sevdi bayildi.
Salvari buyuk geldi ama beyaz kilotlu corapta isi gordu.
Okulun en traditional en sirin cocuguydu bence ana burada torpil gecmiyorum kesinlikle oyleydi. Fotograflara bakin siz karar verin...


1 yorum:

  1. Sena zaten bir fistik... Bu kiyafetleriyle cok ama cok daha seker olmus :)

    YanıtlaSil