10 Ocak 2016 Pazar

2016 Hosgeldin ama Yavas Git Lutfen

2015 nasil gecti diyemiycem dolu dolu gecti aslinda o yuzden cok cabuk gecmesinden ziyade bende bir doyumluluk hissi birakarak gitti
Ben 5 rakamini hep sevmisimdir
Hep bana ugurlu geldigine inanmisimdir her ne kadar pek ugurunu hatirlamasam da taki 2015 gelene kadar evet ya 5'te bir hayir var dedirtti bana 2015 yilindaki o 5!
1975 dogumluyum
95 yilina kadar kayip var ama 20 sene! o ara pek iyi gecmedi galiba
1995 yilinda universiteden mezun oldum
1995 yilinda calismaya basladim
2005 yilinda evlendim
2005 yilinda Abu Dhabi'ye is bulup geldim
2005 yilinda issiz kaldim
2005 yilinda cok daha iyi bir is buldum
2015 de benim yilimdi
Herseyin 10. yilini kutladim, evliligimin , isimin, yasim oldu 40, buyuk onemli rakam 40 vesselam
Nispeten iyi gecen, yeni seyleri denedigim, bol bol seyahat ettigim, bazi buyuk degisikler yasadigim bir yil oldu... Yapamadigim bir cok sey kaldi yine kalmadi degil... Daha iyi gecirebilirdim ama is beni cok yordu ve gerdi, isten kalmayan zamansizlik, engel oldu bir cok seye.

Yinede 2016 yilinin isi zor. Tabiki hayatimin en guzel yili 2015 kalsin istemem ama 2016 daha zor bir yil olacak galiba herkes icin. Ayyy boyle dusunursem negatif olacagi da o. Her neyse ben iyimser olmak ve pembe gozluklerle bakmak istiyorum 2016'ya ve beni oyle bir carp ki, asla unutamayayim seni ancak mutlulukla carp, tatli heyecan verici sasirtmalar yap, eksik kalan tum hedeflerime ulastir, aklima gelmeyen hedeflere tasi, ne bileyim yap birsey ortaya karisik iste, bak guzel olsun ama, kotu surpriz istemem.... ay ne cok surpriz yazdim... surpriz yaza yaza galiba sonunda dogrusunu ogrendim yazmayi, supriz degil surpriz ayol!

Bu arada gecen 2020'ye 4 kaldi idrakine ulastim ve az daha nefessiz kalip, kalp krizi geciriyordum, acayip bir panik atak dalgasi geldi ustume ates basti, nasil yani, o korkunc uzak, hic gelmiycekmis gibi gozuken, cok uzaklardaki 2020'ye 4 yil mi kaldi?!! oldum, ayyy yine fenalasiyorum, dusunmuycem. yok yok... 2016 bu yil yaslanmaktan korkmadigim aksine cok iyi yasiyorum hayatimi yaslilik bana viz gelir dedirten bir yil ol... Lutfen!
Hep derler ya mutlu yasarsan hayatini ne yaslilik ne olum korkutur seni
Bende mutlu ve doyumlu yasayayim
Kizima nasil doyarim ki, bak ona doymama imkan yok... Tabii en buyuk tesellim onun beni cok sevmesi, onunla cok kaliteli zaman gecirmem olur sadece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder