16 Aralık 2015 Çarşamba

Sena'm 7 Yasinda

Kuzucum 7 yasina girdi. Aralik ayini o yuzden cok sever oldum, Yay burcunu da. Hatta sirf yay burcu diye insanlari sever oldum. Kuzum dogumgununde Izmir'de idi bu sefer orada kutladi kuzeni dayisi, Seval ablasi,  anneanne ve dedesi ile. O gun guzel bir kahvalti yaptik deniz kenarinda martilar, kediler, kopekler, pelikanlar,  baliklar, tekneler ve muhtesem  manzara karsisinda kosturdu kuzeni ile. Sonra cok guzel bir sarap bahcesine gittik. muhtesem iki kopek ile oynadi sevdi, kosusturdu, biz saraplarimizi aldik onlar temiz havayi cektiler iclerine. Kuzum kopekleri birakip gitmek hic istemedi, ona dogumgunun icin ne dilek dilersin dedim, kocaman bahceli bir ev ve kopegim olsun dedi (ona hep bahcemiz olmadan kopegimiz olamaz dedigim icin bahceli buyuk ev hayali) Ben de eger cok istersen olur dedim.
Aksam da evde anneanne yemekleri ile parti vardi ustune kendisinin sectigi pasta ile mumlarini ufledi hediyelerini acti.
Ancak onun icin bu gercek dogumgunu degildi, o dort gozle Abu Dhabi'deki kutlamayi bekledi. Ustelik My First Gym  gibi Izmir ile asik atamayacagi bir yerde kutlamak onun icin daha cazipti, aslinda nedeni arkadaslari ile olabilmekti. Heyecanliydi, aylar oncesiden kimler gelecek listeler yapildi, el yapimi davetiyeler hazirlandi tek tek, yemek listesine karar verildi, hangi tip balonlar alinacak, nasil bir pasta olacak dusunuldu, tasarlandi. Izmir donusu sonrasi arkadaslari ile kutladi, cok sevdi memnun kaldi neyseki.  Aralik ayi dogumlu olmasi hep tatil gazabina ugratiyor, bu sefer erken kutladim tatil baslamadan ama bazi kisiler yine erken tatile ciktiklari icin gelemedi, yada Noel oncesi yogun program yuzunden ve sagolsun ne cok Aralik dogumlu cocuk varmis herkesin dogumgunu cakistigi icin bir kac sevdigi arkadasi gelemedi ama neyseki golge dusurmedi kutlamasina. Zaten atlasin, ziplasin, dans etsin, kostursun, akrobatik hareketler yapsin tam benim kizima gore seyler.

Senam nereye giderse gitsin hep AD'yi ozluyor ve burdan asla ayrilmak istemiyor. Anne this is the best area to live dedi bu aksam bana. Neden cok seviyorsun burayi dedim, my friends will miss me dedi eger giderse burdan. Ama arkadaslarinin hic biri yerli degil ki herkes eninde sonunda gidecek dedim. Hayir Farah var dedi. Dogru ama sadece bir kisi dedim. Oda Yusuf da hep burda yasayagini soylemis ona, Sena da ben de o zaman Yusufla kalirim hep dedi. Yusuf burda kalacagi icin oda kalabilirmis. Peki oteki arkadaslarin ne olacak, hem senin Turkiye'de, Italya'da , Amerika'da arkadaslarin var dedim. It is the best area to live diyor baska bir sey demiyor, komik kizim benim.

Bu gidisle zaten biraz daha kalirsak gercekten de baska yerde yasayamayacak.

Sene'nin sinifinda cok tatli guzel bir kiz var, tum cocuklar asikmis ona. Senin asik oldugun kimse var mi diyorum no! diyor. Sana asik olan var mi diyorum no, olmasin sakin diyor bana. Kizim hakikatten cok cocuk hala, arkadasina gore kiyaslayinca tam saftirik masum kaliyor. Neyse galiba cocuk kalmasi daha iyi zaten bu yasta. Peki Cairo'ya asik miydin diyorum hayir we are just friends diyor, gercekten ask mask anlamiyor hic boyle seylerden ve herkesle arkadas olmak ve oyle kalmak istiyor sadece. Kizim cok masum bir cocuk hala.

Artik ama buyuyor onu gorebiliyorum, konusmalari, soyledikleri, hareketleri, davranislari degisiyor ve hem seviniyorum hem de uzuluyorum, ne olur cabuk buyume!
Her yasina ayri hayranim ve asigim. Seninle cok az zaman gecirebiliyorum, seni simdiden ozluyorum
Buyuyup gitme fikrin simdiden beni korkutuyor, odum patliyor, burnumun diregini sizlatiyor...

Senin buyudugune yeterince sahit olamamak,  buyumeni iskalamak cok uzuyor. Bu kokusmus isi birakacagim sonunda olacagi bu!
Bir yerde okumustum, cocugun tum karakteri ilk 7 yilda olusurmus, sanki o 7 yili ben hic iyi degerlendiremedim gibi hissediyorum, sana iyi bir anne oldugumu, karakterinin gelismesinde yardimci olamadigimi hissediyorum. Az daha agliycaktim 7 oldugunda.
Okadar isterdim ki tekrar sana hamile olmayi, dogurmayi, buyutmeyi... Cok ozluyorum minik Sena'yi...
Minik Senayi ozlerken simdi ki Sena'yi iskalamakta korkum. O yuzden cok daha iyi degerlendirmem lazim bu zamanlarimi.
Basimi dondurecek kadar tatli, sevimli, eglenceli, ici icine sigmayan, bicir bicir, eli avuca sigmayan bir kiz oluyorsun, buyuyorsun tatli sevgilim benim.

Seni cok seviyorum...

Annen



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder