10 Ocak 2016 Pazar

Kayak Tatili

Kizim 4 yasinda tadina vardigi kayak ile artik her yil tatilimizin bir kismini karda gecirmek zorunda oldugumuz belli oldu. Bu ise en cok esim memnun cunku oda kaymayi cok seviyor ve zaten onun sayesinde oldu bur kar aski
Ucuncu kar tatilimizi Fransa'da yapmaya kadar verdik daha dogrusu esim verdi ben sadece ziyaretci olarak katiliyrum o daha iyi biliyor kendi arastiyor ve ben ona guvenim gidiyorum her zaman da iyi bir secim yapiyir zaten. Bu sene Chamonix'e gitmeye kadar verdik. Ilk gittigimizde cok az kar vardi ve biz cok hayal kirikligina ugradik. Gecen Subat ayinda Cortina ve Kitzbuher'den sonra biz Fransa'yi hic begenmedik, servis kotu, kaba olabiliyorlar. Cortina cok daha posh ve kaliteli idi. herneyse neyseki kar yagdi daha sevimli olmaya basladi. Ogretmen bulmak zordu Sena'ya ve her defasinda farkli hoca vardi, o yuzden zaman kaybetti her hoca onun seviyesini anlayana kadar ders bitti. Cortina'da cok tatli bir Italyan hocasi vardi hep onla kaydi. neyse bu seferde ama teknigini gelistirebildi, paralel kaymaya calisti. Farkli yerlerde pistlerde kaydi, mavi de kayiyor cok raat kuzum. Hele de kolay bir pistte kendi basina kayaklari ile kayip yukariya cikiyor ve kendi iniyordu, ozguven tavan! Cok seviyor ve zevk aliyor yavrum benim. Bir gunde Courmayeur diye Italya'da bir yerde kaydilar, guzelmis ama ben cikmadim onun yerine o cici posh kasabada keyif yaptim alisveris yaptim. Megeve'ye de ugradik, Fransa'da ama oraya kaymaya gitmedik. Orasi da eminim iyidir.
Kar yagdi lapa lapa, kar yagarken kaymakta guzelmis. Kizim memnun kaldi. Cok soguk degildi eksileri gormedik, yemekler ve sarap cok guzeldi. Guzel bir kayak tatili oldu. Seneye bakalim nereye gidecegiz, Kayak hocasi iyi kayabilmesi icin kizimin senede 2 hafta kaymasi gerek demis, o yuzden G bey mart ayinda tekrar gitmeyi dsunjuyor bu sefer ulkemize, ama ben is yuzunden gidemiyecegim ona uzgunum cok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder