10 Ocak 2016 Pazar

Zumba

Will you zumba with me?!
Tutku mu buldum mu sonunda?
Cok mu gec kaldim?
Bu isin altindan kalkabilir miyim?
Bu isi en iyi sekilde kotarabilir miyim?
Korkup vazgecer miyim?
Yoksa artik yeter bu sefer hayalimin tutkumun pesinden kosacagim mi derim?
Gorecegiz
Cok yeni
Zamana ihtiyacim var
Calismaya, emek sarfetmeye...
ama bu benim full time isim bana ne enerji ne de zaman birakiyor...

Ocak ayinda sertifikasyonumu aldim, harika bir Zes'in elinden, komik zeki eglenceli Steve...cok keyifli bir egitim oldu, cok eglendim, cok guldum. Ben dansi seviyorum ve bu is tam bana gore aslinda ama hobi bir is olarak yapabilirim ancak, biraz gec kalinmis bir is meslek, tam vakit ayirmazsan iyi para kazanman cok zor
Olsun ben icimde kalan hayallerimin pesinden kosmaya devam edecegim elimden geldigince

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder