10 Ocak 2016 Pazar

Carla ve Giulia

Carla'cim benim 15 yillik arkadasim. Londra gunlerimin en renkli ismi
Sayesinde ne cok ogrendim
Gercek bir dost
Arkadasin dibi
Yillar gecti biz farkli sehirlerde kitalarda yasadik bir yerden digerine tasindik ama hic kopmadik
Bulusur bulusmaz sanki hic ayrilmamisiz gibi aninda click olduk
Buyuduk evlendik kizlarimiz oldu ulke ve sehir degistirdik ama kopmadik
En son Prag'da gecen sene onunla cok guzel bir 3 gun gecirdim
Ikimizde cok degismistik ama bu halimizi daha da cok sevdik
Kizlarimiz yoktu ve bir sonraki bulusmamiz kizlarimizla olsun dedik
Sonunda tanistilar bu sene. Kayak tatilimiz sonunda ona ugradik. bu ikinci gidisimde La Chox-de-Fonds'a. Ilkinde Maurizo'da vardi ve onunla ilk kez o zaman gercekten isindik birbirimize, ama onu iki sene sonra kaybettik maalesef, seninle gecirdigimiz o tatil seni yakindan tanimama, dolayisiyla da erken gidisine cok uzulmeme neden oldu. 2010 yiliydi galiba Sena'mi 1.5 ysindaydi annemler biraktik ve Carla'm hamileydi o zaman. Ikinci gidisim 2015 yilinda oldu. Cok sikici bir yer burasi nasil yasiyor bilmiyorum ama cok modern bir sehir, iyi bir isi var ve iyi kazaniyor ve Italya'da olmaktansa orda yasamayi tercih ediyor.
Sena'ya anlattim Giulia'yi Carla'yi oda sabirsizlandi tanismak icin
Ikisinin de ortak bir dili yoktu ama oynadilar birlikte cocuk iste
Bir 24 saat onlarla gecirdik dolu dolu
Boyece kizlarimiz ilk kez tanisti umarim bizim gibi hic kopmazlar ve bu ileride olusacak buyuk dostluklarinin ilk bulusmasi olur.
Bakalim bu sefer beni ziyaret etmesine ikna edebildim mi? Middle East ona hic cekici gelmiyor ama bu sefer cok ballandirdim bakalim gelecekler mi
Turkiye'ye gelmeyi cok istiyordu ama hep birseyler mani oldu
Tekrar gorusmek uzere komik eglenceli arkadas canlisi entellektuel arkadasim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder