10 Ocak 2016 Pazar

Ziyaretciler

Ben sanslimiydim sanssiz miydim bilemiyorum artik oho oho... simdi neyse onu sonra tartisiriz pek misafirim olmadi benim Abu Dhabi'de
Bu yeni evle acilisi 2016'da feci aciyorum. Bir ayda uc misafir!
Aslinda aile olduklari icin pek misafir sayilmazlar ama herzaman gelmedikleri icin misafir sayilacaklar artik
Mother in law- kimileri gibi mother in love demek isterdim, gerci kim ise o "kimileri", bir A. Arman biliyorum kayinvalidesini seven, onunda sansa bak ya kayinvalide Betul Mardin gibi bir kadin! Heyt be gelde sevme, kadinin zararini birak faydalari anlatmakla, deneyimlemekle, yasamakla bitmez...Feci kiskandigim dogrudur! Yalan mi soyliycem...
Dunyaya birdaha gelirim sirf boyle bir kayinvalide icin valla.
Neyse bizimde anlasilacagi uzere bazi ufak tefek puruzlerimiz oldu. Kadin neyseki sonra gelmedigi icin ziyaretimize bir suredir uzakta kismen zararsiz hale getirildi, yok getirildi derken benim bir sey becerdigim yaptigim yok burda aslinda, o kadar zeka olsa zaten annesi olmayan biri ile evlenirdim, oyle bir denk geldi, yani kadin kendi kendine gelmemeyi secti diyelim buralara...Onun yerine ne mi yapiyor Sam'da yasiyor, daha iyi bir secenegi oldugundan yani kesinlikle, yoksa buraya gelirdi gelmez mi!... Yalniz korkum (yanliz mi yalnis mi ya basliycam simdi, nedir derdim su yanlis ve yanliz ile ya, hep mi karistirir insan-neyseki surpriz kismini atlattim, bakiniz bir kac yazi oncesi konuya) yeni evden memnun kalip bol bol gelmek istemesi ki o zaman gercekten halim duman... Ne yapsam yatagina fare? cok kilise? bilemedim dur dusuneyim biraz...
Anlasilacagi uzere, karisik duygular icindeyim sevineyim mi uzuleyim mi bilemedim... 4 hafta boo hoo az degil ya ustelik baska zaman bulamamis gibi kardesim esi ve yegenim ile ilk kez ziyaret edecekler o zamana geldi offf ya... zaten misafir sevmem bir misafir odam olmusken iki ayri misafir neyime, nerde yatircam, hic sevmem yatak yorgan, ortada hic benlik degil, kabusum hatta, ev dagilacak, kirlenecek, hersey kontrolum altindan cikacak... Herkesin odasi olsa ayri ok sorun yok ama odami vereyim, salonda yatayim yada yatirayim icime hic sinmiyor.... Bu yetmezmis gibi Lemisim de o hafta gelecegi tuttu. Tamam kayinvalide kolay kismi isin, onu birakir gezeriz fellik fellik icabinda da kardesi birakamayiz ki, karisini mutlu etmezsek bir yil dedikodumu yapar simdi, onu birak Kuzeyim yegenim canimin dibi var, onunla gecirmem lazim her animi, Sena ile didismesi kavgasi baristirmasi zaten onlar tum vaktimi alacaklar, neyse ki fazla kalmadan onlar Dubai yolcusu zaten sonra Abu Dhabi kazan biz kepce gezecez Lemis ve Duygu ile, acisini cikarcaz ayri kaldigimiz zamanin, agliycaz, gulcez, bosluklar doldurulacak, cabuk cabuk anlatilacak hersey, neler yapildi edildi gorusmeyeli, hedefler, hayaller konuslulacak, icilecek bol bol... Bu durumda kadin oglum bana kaldi gelin ortada degil ohhh diye sevinir mi yoksa ne edepsiz kadin geldim, eve ugramaz oldu, oglum bu hep mi boyle diye dedikodumu mu yapar beni yer bitirir yerin dibine mi sokar onu bilemedim... Allahim ne olur sen biliyon icimden geceni... Ufff kazasiz belasiz ve en onemlisi misafirlerimin (bazilarinin) cok mutlu ayrilmasi evimden...
Bundan sonra da erkekseniz tek tek gelin lan!  :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder