19 Şubat 2013 Salı

Mr. G @ CNN

Bugun kocacigim yine CNN'deydi, ama ilk kez seyrettim ben, daha once Turkiye'de cok cikmis ama ben o zamanlar tanimiyordum sonra BBC ve CNN'de cikmisti ama ne zaman cikacagini sormadigi icin izleyememistik. Tanidiklar soylemisti seni gorduk diye, neyseki bugun hep beraber Sena'm dahil izledik, cok sasirdi, baba why did you go there diye sorrup durdu, hatta videoya bile cekebildim, cok iyi konustu cok confident gayet iyiydi zaten bir kezinde BBC muhabiri you should be in Hollywood demisti ona. Gurur duydum tekrar kocamla, Allah basarilarini artirsin. Yeni kitabi da cikmak uzere, ornek halini aldim, cok guzel olmus bayagi kalin, cok basarili, kendi fkri ve kendi urunu tamamen ustelik para getiren bir calisma maalesef kendine gitmiyor yine prensipleri yuzunden ama olsun bence adini cok guzel duyuruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder