12 Şubat 2013 Salı

24th Jan Bonfire Night 2013

EP'de sahane bir gece organize ettiler, hersey muhtesemdi, aslinda gece de kalmamiza izin verip camping yapacaktik ancak hava kosullari nedeniyle iptal ettiler boylece luks bir ortamda camping hayallerim suya dusmus oldu. Camping yapmayi hep istemisimdir ancak kendimi azicik taniyorsam- ki ben bes yildizli otellerde bile tiksinerek kalirim- susuz tuvaletsiz zor bir gece olur benim icin, ama bir yandan da boyle bir deneyimi yasamayi cok istiyorum, yildizlarin altinda sicacik atesin onunde oturmak sohbet etmek, icmek cok keyifli olurdu. Neyse umarim EP sozunde durur ve cadirlarimizi alip beach'te kamp kurmamiza izin verir. Baska neler mi vardi?... cocuklar icin acik hava sinema, cocuklar icin musical chair ve bazi diger oyunlar, yemekler bbq, guzel koca bir ates, marshmallow'larimizi kizartip yedik, tum uyeler ve cocuklari vardi o gece tum cocuklar gec yataga gitti, Senam cok eglendi bol bol hediye verdiler yine, kisaca cok guzel ve cok farkli bir gece yasattilar. Acik havada olmak hafif serin ama temiz bir havada ailece takilmak cok keyifliydi.
Mehtap'lar 22 Subatta Musandam'a kampa gidiyorlarmis sizde gelin dedi, cok da keyifli olurdu hem kizlar oynar hem de bizler takilirdik ki couple olarak anlastigimiz nadir ciftler ama maalesef gidemiyoruz annemi birakmak istemedim cunku cikarsa giris yapamaz, ama bir dahakine mutlaka haber verin dedim, insallah yakinda gidebiliriz. Sena icin de bu deneyimi yasamayi cok istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder