10 Şubat 2013 Pazar

Coaching

Herhalde kendini daha iyi hissetmek, sorunlarina bir cikis yolu bulmak icin koc bulup sonra ondan nasil kurtulcam diye strese giren bir tek ben varimdir!
Zaten pek bir faydasini gormedim ustune de kadina karsi mahcup olup sizinle devam etmek istemiyorum daha iyisini buldum demek gerekecek
Cok tatli ve guzel olmasi mi bu isi bu kadar zorlastiriyor yoksa her iki seansda da bak beni birakmak istiyeceksin voice that out talk to me, don't give up bana mutlaka soyle isine yaramiyorsa oyle hissediyorsan you need to talk to me dedigi icin mi bilmem cok stresdeyim nasil soyliycem bilmiyorum
ustelik sali randevumuz var ve vaktim yok bu aksam yapmam lazim!
Zaten para transfer konusunda da sorun cikti canim sikildi bir de onun stresini yasayamam diye vazgectim ben de ustelik benim icin daha iyi olacagini tahmin ediyorum yeni buldugum kisiyle... bilemiyorum,,,, ona cok bel baglamistim ama iliskimiz yurumeyecek gibi gozukuyor... neyse korkak olmayip simdi gidip ona mail atayim ve I will break up with my coach
ohhh welll
koc'u olup daha cok strese giren de ben varim galiba ne bicim is bu ya!!!
Baris'in dedigi gibi Koc'um bu is bu kadarmis diyecegim..
••••••
mail attim, bugun cevap geldi cok tatli ve guzel yazmis anlayisli bir mail, tesekkurler durustulun icin diye baslamis mailine, cok takdir ettim, tatli bir kadin keske arkadasim olsaydi kocum yerine:-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder