8 Şubat 2013 Cuma

06 Subat 2013

Bugun kizimla birlikte odasindaki kitapligini temizledik, elimizde bir islak bir kuru bez hem o siliyor hem ben sonra kitaplarini yerlestiriyoruz, Turkce olanlar ayri bir goze Ingilizceler ayri, kategorilere boylara iceriklerine kalinliklarina gore diziyoruz, Sena'm cok mutlu oldu, galiba hem annesi ile bir sey yapiyor olmaktan hem de temizlik yapmayi sevdiginden, sonra bir an dondu ve bana you are my best friend anne dedi, ne ne dedin dedim ilk once kulaklarima inanamadim, cok sevindim cok tatli soyledi cok gururlandim...
Sonra onu video'ya cektim foto cektim. Aksam ayni gun Bora'ya gittik orda tekrar benim en iyi arkadasimsin degil mi diye sordum bu seferde" anne if you are not angry with me you are my best friendm if you get angry with me you will not my best friend ok? dedi, ikinci kismini cumlenin angry bir sekilde soyluyor yani kizarsan benim en iyi arkadasim olamazsin ben de sana kizarim gibilerinden

Sonra G'ye soyledim bu olanlari bu sefer tabii baba hastasi Sena hemen babasini best friend ilan etti, simdi agzimla kus tutsam birincilige gecemem. Yanliz bizimkisi artik bu isi abartti bizi tehdit ediyor, babasi nadir dedigini yapmadigi bir zamanda (bugun EP'de) you are not my friend anymore dedi kizarak, komik sey,resmen blackmailing bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder