11 Şubat 2013 Pazartesi

Cin Yeni Yili... Year of Snake

Sena'cim dun okulda Cin yeni yili ile ilgili yapilan gosteriler cok etkilemis anlata anlata bitiremedi, cok begenmis, eliylede gozlerini tutup cekip Cinlilerin gozlerini gostermez mi cok sirin.
Hear smell taste and touch diye bir sarkisi var bes duyuyla alakali onu da cok seviyor ve soyluyor
Bir arada elbow elbow demeyi cok severdi dirsegibi gosteripshoulders elbow chin diyip durdu, okulda bir seyler ogreniyor ama hala sabhalari gitmek istemiyor ve dun sabah aglamis mesela onu birakinca
Ogretmeni neden bilmiyorum diyor belki 8'den once birakirsaniz gec kalmaz daha cabuk settle in eder ama sonra alisiyor ve mutlu gozukuyor diyor
Halbuki Sena I don't like Ms leslie diyip duruyor because she is not a good teacher diyor, acaba cok mu  sert davrandi kadin bilemiyorum ki, Ms Ha ha Anna diyiyp duruyor Anna yerine Ha ha hanna diyor
ACS okulunu da hic sevmedi, onlardan da ses cikmadi galiba ses cikmazsa iyi demisti, ama tekrar gorusmeye cagirabilirlermis umarim cagirmazlar bakalim kizim icin en hayirlisi ne ise o olsun, benim gonlumden gecen bir sene daha GEMS sonra Khubeirat veya ACS
Babamlar geldiginde Dubai'de kaldigimizda oteli gorunce buyuk hayal kirikligina ugradi, hayir bu otel degil balikli otel istiyoyoyum ben dedi Atlantis otelde kalcaz sanmis kuzum, neyse ertesi gun oteli gezerek baliklari gordu ve cok memnun kaldi
I am boring diyor I am bored diyecegine:-)
Disgusting , peh smells bad gibi seyler soyleyip gulduruyor
Birde turkce'yi Ingiltere'den yeni gelmis ve Turkce ogrenmeye calisan biri gibi konusuyor, hayir ben begendi, hayir geldi ben dedim sana gibi cumleler kuruyor
Ogretmeni konusmasinin cok daha iyi oldugunu soyledi Ingilizce de bence de daha iyi ve gelisme var ancak cok iyi degil henuz insallah oralarada gelecegiz
Ben annemle veya baskasiyla konusunca ingilizce veya turkce hemen onu ilgilendiren birseyse mudehale ediyor ben farkinda olmadan o dinlemis ve ustune yorum yapiyor, kesinlikle zeki bir cocuk oldugunu dusunuyorum, belki genious degilse de Allah'a sukur zekasi yerinde. Umarim daha da iyi olur, bilgili basarili ve caliskan biri olur.
Dun babasiyla salsa yaparken heyecanlandi sevindi, onunla da dans ettim, cok sevimli
Birde farkettimki gecenlerde kitapligini beraber temizleyip kitaplari yerlestirirken ve eski yatagini odasina getirip ustune oyuncaklarini birlikte yerlestirirken cok hosuna gidiyor bu tur aktiviteler yapmak benimle, heyecanlaniyor seviniyor ve ikisinde de you are my best friend dedi icinden gelerek kendi kendine isteyerek soyledi, onunla daha cok bu tur tarz seyler yapmam lazim...Onun involved olmasi, sorumluluk verilmesi cok hosuna gidiyor.
Yilan yili sana mutluluklar getirsin cok mutlu ol askim benim, guzel gozlerin hep gulsun ve parlasin isik sacsin etrafa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder