24 Şubat 2013 Pazar

21 Subat 2013 dogumgunum ve Sena


Dogumgunumde calismaya katlanamiyacaktim ve o gun izin aldim isten. Alcak adam niye izin aliyorsun dedi surati bes karis, yillik iznimi almak icin kendimi justify etmeme gerek varmis gibi, bir daha ayni sey yaparsa size aciklama yapmak zorunda degilim, yillik iznimi kullanacagim diyecegim, artik umurumda degil , hadlerini bilsinler. Sabah kuzumu okula ben goturdum, international day vardi okulda, nasil olduysa sorun cikarmadan kiyafetini giydi nasilda yakisti, folklor kostumu gibi birseydi salvarli kirmizi ceketli cok cici bir kostum. Sonra onunla arabada giderken sohbet etmeye basladik. Ona arabada onu nekadar sevdigimi, onun ne kadar tatli ve guzel ve akilli oldugunu ve onunla ne kadar cok gurur duydugumu anlatiyordum ve o bicir bicir konusurken oncesinde sustu ve beni dinledi ve hic birsey diyemedi, arkami donup baktigimda yuzundeki ifade ise gorulmeye degerdi, cok mutlu ve gururluydu, o mutluluk ifadesi yok mu yuzundeki...boyle bir sey anlatilmaz yasanir cinsden di keske o ifadeyi kareleyebilseydim fotograf ile olumsuzlestirebilseydim, sahaneydi, askim benim. Hep oyle mutlu ol, ertesi gun yani 22 Subat 2013 Senam ile corniche’deki bir dogumgunune giderken yolda kaldirimda catlaklar gordu, look mummy cracks, just like the ones we have in the house dedi cok tatli, Giyas gecenlerde evdeki catlaklarin fotografini cekip maintanance sirketine gonderiyorken bahsetti demekki ve benim akilli kizim aklinda tutmus beklemedigim bir anda karsima cikardi.
Bir kac yildir kostum parti vermek isyetip her defasinda simdi ne giyecegim diyip diyip vazgeciyordum, bu sefer oyle olmadi. Hazir Mesi bana Etiyopya'dan kiyafet getirmisken ben de African Women olmaya karar verdim, gerci pek anlasilmamis olacakki martina simdi sen nesin dedi, Aysun da cingenemi olmustun sen dun gece diye sordu... neyse bence harika bir kostumdu cunku herkes begendi cok guzel olmussun dediler, maviler yakismis dediler, Erkan bile sahiden de guzel olmussun dedi yani bence dogumgunu kizi olarak hem guzel hem de kostum icinde olmam onemliydi ama baska bir kostum partisine gidersem aklimda baska bir fikir var. Artik ben bu kostum isini iyi kaptim, birkere illaha kostume ihtiyacin yok yaratici olmak lazim. Cok keyifliydi bir kac kisi disinda herkes kostumleri ile geldi, herkes cok eglenceliydi, cok eglendim, salsa yaptik (bir gun oncesinde salsaya gidip F ve E ile resmen iyi salsa yapan, ve parti ortamina uyacak cocuklar hunt etmek icin gittim, eli yuzu duzgun iyi dans edenlerden iki kisi sectim, once dans edip test edip onayladim sonra da dans bitince yarin partim var gelsene dedim telefonlarini aldim, bu salsa erkekleri genelde loser oluyor boslarmis neyseki ve geldiler! Bir kisi de yedekdeydi onu o kadar sevmemistim ama diger ikisinden biri gelmezse onu cagircaktim. Bu cocuk ama butun gun beklemis benden mesaj, Ebru 'yu arayip durmus adres ne diye birde gerizekali arkadasini getircekmis, iyiki mesaj atmamisim...Neyse bu isi de kotardik. Birde son dakika iptalleri olmasaydi daha iyi olurmus ama ne yapalim...Kareoke isi pek tutmadi cunku guzel sarki soyleyen kimse yoktu Deniz ve Martina delirmis gibi soyleyince ve daha fazla guest kaybetmemek icin mecburen kapatmak zorunda kaldim, kareoke icin ayri bir gece yapmak lazim, birde pole olayini halledebilseymis gercekten cok iyi olacakmis, neyse o konuda calismalarim devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder