29 Eylül 2012 Cumartesi

En yeni sonuncu diyet zorlamam

Off ya, Bodrum'da yine 64'u vurunca tatil donusu diyete basladim yani 21 Temmuz 2012' den beri guya kendi capimda dikkat ederek yediklerime kilo vermeye calisiyorum. Ne kadar olmus 2 ay bir hafta olmus ve gecen carsamba gunu (26 eylul 2012) 59.4 kiloyu gorum bir k*icim kalktiki sormayin gitsin. Nasil mutluyum kendimi bir guzel ve seksi gormeler, nerdeyse erimisim bitmisim incecik goruyorum kendimi ayna karsisinda, giyemedigim yada giyince sisko durdugum tum kiyafetleri giymeler falan nerdeyse kendimi Angaline Jollie'den bozma Hulya Avsar sanmalar...
Sonra ne mi oldu??? Persembe gunu 60.2 ciktim, cuma gunude 61.5 ciktim tum havam indi, ayaklar altinda...
Ben galiba hic zayifliyamayacagim. 59.4 gormem soyle oldu, uc gun icinde uc kez iyi spor yaptim ve aksamlari yemedim. Ama aksamlari yedigim anda aynen verdiklerimi geri aldigimi gordum ve carsamba persembe spor yapmadim diyede olmus olabilir ama spor yapsam bile aksamlari oglen 2-3 den sonra birsey yersem ben kilo veremiyorum onu gordum.
Cok uzgunum ve ac kalmadan bu olmayacak ama her aksam ac nasil yatarim bilemiyorum, olmuyor cok zor...Ustelik heryerde yemek var bu ulkede ustelik bedeva davetler ustune dogumgunu yemekleri sosyal bulusmalar  evde her an olan yemekler ve ustune kizimin artiklari bunlarin hepsine ben nasil no no no diyecegim?
Sena dogduktan sonra 58.4 oldum ama bir gun surmustu, 3 yil sonra 59.4 gordum ama oda bir gun surdu
Benim en az 56 en iyi 53 olmam lazim nasil olacagim!!!
Pes etmiycem ve devam edecegim, bugun yine icine ettim rejimin ama insallah yarindan umit kesilmez can cikmadikca...

1 yorum:

  1. Fistik gibi oldun bence, gozle gorulur bit fark var ortada tarti ne derse desin. korumaya bak!

    YanıtlaSil