28 Eylül 2012 Cuma

Scrapbooking

anne boyutunda yazma ihtimaline istinaden hizla yazdigim ama hic bir zaman yayinlanmayacak olan yazilarimi kendim yayinlamaya karar vermis bulunuyorum, aha da buda onlardan biri...basliyoruz...


Scrapbooking

Eglence ve uretmenin bulustugu yer

Bazi insanlar vardir hayatina dokunurlar size cok sey ogretirler.
Benim oyle arkadaslarim var iste scrapbooking ile tanismam da boyle oldu.
Bir gun Lemis ve Duygu ‘biz haftada bir gun toplanip hobi gecesi yapiyoruz bir gun sende gelsene’ dediler ve o gunden sonra hic birakamadim.
Birlikte neler mi yapiyoruz, asagida resimlere bakarsaniz anlayacaksiniz.




Hobi gecelerinin guzel yani bir kere bir suru ortak noktasi olan uc kafadar bir araya geliyoruz, uc calisan anne…
Kah cocuklardan, kah beylerden, kah kitaplardan, kah filmlerden, kah tatillerden kisaca herseyden konusuyoruz.
Paylasmak bizi rahatlatiyor. Sonra el becerilerimizi gelistirip zevkimizi konusturup ortaya guzel  seyler cikartiyoruz.
Bu tur beceri , el ve goz emegi gerektiren hobi isleri de siz calisirken o kadar rahatlatiyorki
kendimi her seferinde cok mutlu ayrilirken buluyorum.
Sizlerde esinize dostunuza farkli bir hediye vermek istiyorsaniz, arakadasalrinizla biraraya gelip kuru sohbet yaninda uretmek istiyorsaniz, cocugunuz ve esinize guzel hatiralar saklamak, guzel onemli anlari suslemek ve kayda gecirmek istiyorsaniz kesinlikle dogru adres Scrapbooking.
Bir gun Lemis Turkiye’ye donecek ve kendi hobi magazasini acacak, o gelene kadar bekleyin sahane seyler yaratacak, arkadasima inaniyorum ve cok basarili olacagini biliyorum.
Bu uclu ekip bir robot gibidir.
Robotun beyni Duygu, fikirler ondan cikar genelde.
Action kismi Lemis’dir o fikri hayata gecirir kan verir, ele tutulur bir kivama getirir, hatta sevdiyse onu artik bir tutku haline donusturur ve kahretsinki beceriklidir ve yaptigi isi iyi kotarir.
Ben de ayagiyim galiba grubun, yururum onlarla, sohbetimle, karisirim aralarina…

Ben hobi gecelerimizi cok seviyorum. Ustelik gun olarak Carsambayi sectik. Persembe bizde haftanin son gunu, biz Abu Dhabi;de yasiyoruz. Haftanin son gunune ha bir gayret girmek icin hobi gecesinden daha iyi bir itikleyici guc olamazdi, genelde gece 12’den once eve gidip yatmamiz mumkun olmuyor ancak her turlu uykusuzluga ve haftanin yorgunluna degiyor.Ustelik calisan anneler olmamiz bizi durdurmuyor.

Sadece scrapbooking de degil bu grubun maharetleri, daha neler var neler…Sizlerle paylasacagimdir urettiklerimizi zaman zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder