8 Eylül 2012 Cumartesi

Eylul'de Sena

TO TO TONY- bu Tom and Jery oluyor benim kizimin dilinde, cok tatli soyluyor!!!

Daha Eylul ayinin basindayiz ama ay ay rapor vermeye caliscam...
Neler yapiyor ve soyluyor Sena

Kuzum okulundan memnun gibi, persembe gunu 6 Eylul 2012 yani anne kiz bas basa bir gun gecirdik
Once Emirates Palace da yuzduk, oynadik ve brunch yaptik, sonra babaya supriz yaptik ofisinde, sonra Brave'i izledik Laura ve Yvi ile sonrada Anita'ya gittik Vanessa ve Laura ile oynadi.

Eve geldim anne sikildim diyordu hala!!!!

Sena'm Sirinleri'i cok seviyor Gargamel ve sirin baba diyip onlarin yaptiklarini bana anlatiyor
Finding nemo'yu cok seviyor
Kisaca TV seyretmeyi cok seviyor maalesef

Konusuyor ama vocabulary'si hala cok zayif
dun babasina what are you waiting for baba dedi, cok komikti

doluyoyorum ben diyor goremiyorum icin, oyle tuhaf ve komik soylyorki genelde olumsuz kelimeler icin hayir goprdu ben diyor zaten
Nutellaya bayiliyor tek kelimeyle kasik kasik yiyor
anneannesini Kuzey'i ve dayisini hatta kuzey mummy ve buyuk dedeyi bile ozluyor
Turkiye'ye gitmek istiyor SIK SIK soyluyor
Bu aralar favori arkadasi Justin
Sinemaya gitmeyi cok seviyor, Persembe gunu koca popcorn sepetioni de aldi ohh ne guzel ustune de cikolata harikaydi...

Babasina hayran cunku babasi her dedigini yapiyor!
Yuzmeyi seviyor
Kitap okunmasindan hoslaniypr
Puzzle seviyor
Trenleri ile oynamayi seviyor
Cantalari cok seviyor
Pi'si ve onu tik tik tirnaklari ile ses cikarmaya oynamaya bayiliyor
Okulda 12.30 da onu almaya gidince arkadaslari ile orda kalip uyumayi istiyor
Ayakkabi giymeyi sevmiyor
Hala atlamak kosmak ziplamak gibi fiziksel oyunlar favorisi
saklambac oynamayi ve hep ayni yere saklanmayi seviyor ancak bazen oyle bir saklaniyorkli gercekten bulamiyorum
Uyanik sessiz kalmasi gerektigini ogrenmis kesinlikle giki cikmiyor
Sarki soyleyip dans etmeyi seviyor
Kafa sisti demeyi ogrenmis tete'sinden cok sirin, kafam sisti diyince kapatiyor gurultulu oyuncaklarini
Pizza, pilav, makarna ve cikolata sevdigi yemekler
Havuc ve portakal suyu ile ayran sevdigi yiyecekler
Bir cok meyveyi seviyor neyseki
Ama nar suyu iciremiyorum
Burnu alerjik oldugu icin tik developed etmisti neyseki burun spreyi ise yaradi Dr. Stiles sayesinde cok azaldi.
Saclari bir gun yikamasan karman corman oluyor conditioner olamdan kesinlikle acilmiyor.
Kolluklari ile iyi yuzuyor ve slide'lardan tek basina kayabiliyor
Hala suya ve kiloduna kaka yapmaya devam ediyor maalesef


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder