20 Ekim 2012 Cumartesi

Abu Dhabi Film Festivali-3 Ekim 2012

Bu yilki Abu Dhabi Film Festivali'de cok keyifliydi, yine az film izleyebildim diye hayiflanarak gecti. Ahhh bu is yuzunden ve kizimi birakma vicdanindan ancak gece olanlara gidebiliyordum ama onlada da bazen oyle yorgun oluyordum ki kalkip gidemedim, ne yapayim...
Izledigim filmler
Araf- guzeldi aslina ama cok yavas cekilmisti ve o yuzden SIKICI geldi biraz, yoksa benim hosuma gitti
Polluting Paradise- Fatih Akin'in yaptugi Caycuma, Trabzon;daki cevre katliamini anlatiyor
The Patience Stone- Cok guzel, cok farkli bir Afgan filmi
Love Is All you Need- Muhtesem bir romantik komedi dizisi, Denmark yapimi, basroldeki cocukda gelmisti
Ruby Sparks- Eglenceli farkli konusu olan bir filmdi
In Another Country-Korean, idare ederdi, tihafti ama memnun kaldim

Izlemeyi isteyip izleyemedigim filmler

Haute Cousin-cok guzelmis, yemeklerle alakali belgesel
Beyond The Hill/Tepenin Ardi
Keep Smiling
A Hijacking
Lore
No
Saving Face
Stories We Tell
The World Before Her


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder